جام جم ورزشی: مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر یازدهمین دیدارش در لیگ جهاردهم را با شکست به پایان برد تا نفت مسجدسلیمان هم بالاخره طعم شیرین پیروزی در لیگ برتر را بچشد. امروز تراکتورسازی هم سایپا را شکست داد.
کد خبر: ۷۲۴۰۵۸
شکست ناباورانه فولاد در داربی اهواز/ تراکتور، سایپا را زیر گرفت

به گزارش جام جم ورزشی، دیدار تیم‌های فولاد و نفت مسجدسلیمان که از ساعت 17 و 20 دقیقه امروز (جمعه) در اهواز آغاز شد، با پیروزی 2 بر یک مسجدسلیمان به پایان رسید. این نخستین برد نفتی در لیگ برتر بود. به این ترتیب تنها "صفر" موجود در جدول رده‌بندی لیگ برتر - تعداد بردهای نفت مسجدسلیمان - از بین رفت.

گل‌های این بازی را سروش رفیعی (34) برای فولاد و لوییز کارلوس دو سانتوز (44) و حسین مالکی (45 و از روی نقطه پنالتی) برای نفت به ثمر رساندند.

فولاد با این باخت، از نظر امتیازی با دو تیم صدر جدول فاصله گرفت ولی با 18 امتیاز همچنان در رده سوم باقی ماند. نفت مسجدسلیمان هم با این پیروزی 8 امتیازی شد اما از قعر جدول تکان نخورد.

اما در ادامه دیدارهای هفته یازدهم امروز تراکتورسازی صدرنشین هم برابر سایپا قرار گرفت که در پایان با برتری برابر این تیم در کرج، اختلاف سه امتیازی‌اش را با تیم دوم جدول حفظ کرد و به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت.

تک گل این بازی را محسن دلیر در دقیقه 11 به ثمر رساند.

تراکتورسازی با این برد، 24 امتیازی شد تا همچنان صدرجدول را به تنهایی در اختیار داشته باشد. سایپا هم با این شکست، 16 امتیازی ماند تا برای تثبیت جایگاه ششمی یا سقوط به رده‌های پایین‌تر منتظر نتایج سایر دیدارهای امروز باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها