خنده های وزیر امور خارجه هم باعث پیشرفت است

روایت جالب قلعه‌نویی از عملکرد ظریف در مذاکرات هسته‌ای

جام جم ورزشی:کمیته انضباطی رای خود را در خصوص درخواست تجدید نظر خواهی ویژه باشگاه استقلال درباره رای سرمربی و مربی این تیم صادر کرد.
کد خبر: ۷۲۲۲۵۴

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، در دیدار استقلال تهران و سپاهان اصفهان که در تاریخ 23 مرداد ماه برگزار شد از سوی کریم بوستانی-مربی استقلال تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری صورت گرفت که به تذکر کتبی و30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین امیر قلعه نوعی به دلیل انجام مصاحبه و انتشار مطالبی از طریق سایتهای خبری در خصوص داوری به استناد بند های 2 و 3 ماده 67 به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.در ادامه باشگاه استقلال نسبت به این آرا درخواست اعمال ماده 51 آیین نامه انضباطی و تجدید نظر خواهی ویژه داشت.

کمیته انضباطی پس از بررسی باشگاه استقلال، در خواست تجدید نظر خواهی مذکور را غیر مقدور دانسته و قرار رد صادر کرد. رای صادره قطعی است.

*رای استیناف کمالوند و ورمزیار

رای کمیته استیناف فراز کمالوند و صادق ورمزیار مبنی بر درخواست تعلیق باقیمانده محرومیتشان اعلام شد.

متن رای کمیته استیناف به شرح زیر است:

بر اساس درخواست کمالوند و ورمزیار مبنی بر تعلیق مجازات باقیمانده محرومیت ایشان که از سوی کمیته انضباطی به 24ماه محرومیت از انجام کلیه فعالیت های مرتبط با فوتبال و پرداخت سی میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده بودند، با توجه به اینکه نامبردگان دو سوم از محرومیتشان را سپری کرده اند و با استناد به ماده های 22 و 29 آیین نامه انضباطی، کمیته استیناف باقیمانده محرومیت کمالوند و ورمزیار را تا 6ماه به حالت تعلیق در می آورد.

رای صادره قطعی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها