پسر جوان هنگام کمک به دوستش به اشتباه او را با ضربه چاقو کشت

رفیق‌کشی در مهمانی شبانه

ایجاد رعب و وحشت با درگیری‌های خیابانی

5 اوباش خطرناک اراک دستگیر شدند

5 نفر از اراذل و اوباش سابقه داری که در مناطق مختلف شهرستان اراک با درگیری و آشوب باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۲۲۱۰۱
5 اوباش خطرناک اراک دستگیر شدند

سرهنگ احمد عباسی، رییس پلیس امنیت عمومی استان مرکزی گفت: در پی گزارش های مکرر اهالی مناطق مختلف اراک مبنی بر شرارت، درگیری، اخلال در نظم و ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش عمومی و ضرب و جرح توسط اراذل و اوباش شهرستان، رسیدگی به موضوع و دستگیری این افراد در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: بلافاصله تیمی ویژه برای بررسی دقیق موضوع تشکیل و تحقیقات گسترده در این زمینه انجام شد.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به اینکه اراذل و اوباش دارای سوابق متعدد شرارت و درگیری بودند، 5 نفر از این افراد در کمتر از 24 ساعت شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد از این افراد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی
United States
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
۱
۰
فردا ازاد میشن دوباره خلاف دوباره دستگیر دوباره خلاف............ الی اخر
فیروز
Ireland
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
۱
۰
اسلام را از عربستان یاد بگیرید اسمشان هست سنی وهابی ولی از ما شیعها خیلی قوانینشان بهتر است ما بیشتر اسم اسلام را یدك مكشیم ولی متاسفانه نمایندگان ما بجای وضع قوانین مدرن و اسلامی همش خود را درگیر مثال حاشیه ای میكنند كدام قانون میگوید اگر سارق امد خانه ات و اورا زدی باید دیه اش را بدی و حتی زندان بری
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها