جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من به قلعه‌نویی گذشته برگشته‌ام و به بازیکنان جوان میدان می‌دهم.
کد خبر: ۷۲۱۲۸۰
قلعه‌نویی: به قلعه نویی  گذشته برگشته ام به جوانان بازی می دهم

امیرقلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل ذوب آهن در هفته دهم لیگ برتر ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) و تبریک سالروز ازدواج امام علی و حضرت زهرا، گفت: هفته دفاع مقدس را تبریک می‌گویم، اصفهان علمدار جنگ است و خیلی ها با عشق و اعتقاد برای امنیت این مرز و بوم به جنگ رفتند. شما اطلاع دارید تنها جنگی که ایران یک وجب خاک خود را از دست نداد همین جنگ تحمیلی بود و هر کاری برای این جوانان کنیم کم است.

وی افزود: احساسم را می‌گویم ذوب آهن یک تیم تاکتیکی است. فوتبال خوب بازی می‌کند و کادر مدیریتی خوبی در کارخانه و باشگاه دارد. سرمربی این تیم واقعا خوب است. در فوتبال گاهی تیم‌ها خوب نتیجه نمی‌گیرند؛ منچستر یونایتد و رئال مادرید را در شروع ببینید چه شرایطی دارند. به بازیکنان گفتم یکی از ارکان قهرمانی ما بُردن ذوب آهن است. 4 ارکان برای قهرمانی داشته باشیم یکی بازی با ذوب آهن است. امیدوارم زمین اجازه دهد بازی خوب شود.

سرمربی استقلال تاکید کرد: این تیم نقاط قوت و ضعفی دارد که ما شناسایی کردیم. 4-5 بازیکن مصدوم داشتیم که امشب مشخص می‌شود کدام بازیکن می‌تواند 90 دقیقه یا کمتر بازی کند. نفراتی که از ما دور بودند از لحاظ بدنی خوب نبودند. برخی شیطنت می‌کنند، بازی قبلی ما 107 کیلومتر آمار دوندگی بوده است اما سال قبل در همین شرایط 92 کیلومتر بوده است.

وی افزود: ما بازیکنی داشتیم که 11 کلیومتر دوید، این به خاطر بدنسازی خوب تیم در اول فصل است. بازی قبلی باید نتیجه 4 بر یک رقم می‌خورد. فولاد خوزستان یک کرنر هم نداشت. امیدوارم بازیکنان ملی ما از لحاظ بدنی‌، انگیزه‌ای هر چه زودتر آماده شوند و همه بازیکنان در یک سطح باشند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا تیمش قاطعیت سال قبل را دارد، گفت: من سوال شما را به طور کامل متوجه نشدم. اتفاقا ما امسال برخلاف سال گذشته بهتر هستیم. ما با برخی مسائل مدارا کردیم اما خدایی امسال شرایط اینطور که می‌گویید نیست. هرکس که حقش است به زمین می‌رود. بازیکنانی که ما به تیم آوردیم با تجربه و فنی هستند. بازیکنی مثل امید ابراهیمی، شهباززاده و فخرالدینی جوان و با تجربه هستند. تنها بازی که باید واگذار می‌کردیم مقابل سپاهان بعد از پنالتی بود که شیرازه ما در آن مسابقه بهم ریخت. مقابل فولاد خوزستان و نفت تهران خوب بودیم. سوال شما را قبول ندارم. ما در دفاع خوب هستیم و فولاد به سمت دروازه ما نیامد. فوتبال را زیبا بازی می‌کنیم. به قلعه‌نویی گذشته بازگشتم، به علیرضا رمضانی بازی دادم. مقابل نفت مسجد سلیمان حق ما برد نبود. وقتی می‌بریم کسی چیزی نمی‌گوید اما می‌بازیم از بدنسازی ایراد می‌گیرند. هیچ تیمی در ایران 107 کیلومتر ندویده است. برخی از نفرات ما 11 کیلومتر دویدند بیش از 500 پاس داشتیم که اکثر آن سالم بوده است. هنوز با استقلال مدنظرمان فاصله داریم و این هم به خاطر این است که بچه‌های ملی و چند تن دیگر مثل جاسم کرار باید خودش را به تیم برساند. شهباز زاده مقابل فولاد خوزستان 11 کیلومتر دویده است. در یک تورنمنت بازیکن را می‌برند حداکثر فشار را می‌آورند. وقتی اینجا بازیکنان دارند آنقدر خوب می‌دوند نشان می‌دهد کار خوبی شده است. جا دارد از مهریزی که فوق لیسانس تربیت بدنی دارد و کار بدنسازی را در تیم ما به خوبی انجام می‌دهد تشکر کنم. متاسفانه بخل و حسد پدر این مملکت را در آورده است. وقتی فونداسیون ساختمان ضعیف باشد نمی‌توان بار زیادی روی آن گذاشت اما جا دارد از سوال خوب و فنی شما تشکر کنم. انسان باید به حرف خوب گوش دهد و از آن استفاده کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: محروم نداریم اما آنقدر مصدوم داریم که کار به مصدوم نمی‌رسد. تیم پزشکی به ما می‌گوید کدام بازیکنان می‌تواند برسد. بیک زاده احتمالا به دفاع وسط باز می‌گردد و کنار صادقی بازی‌ می‌کند ذوب آهن تیمی است که در عمق خوب کار می‌کند. باید اجازه کار را از هافبک ‌های این تیم را بگیریم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها