جام جم آنلاین تحلیل می کند

اوباما؛ یک اعتراف و چند سوال

هر روز که از آغاز حملات هوایی آمریکا و ائتلاف به ظاهر ضد تروریسم در خاک سوریه می‌گذرد ابعاد و اهداف این تجاوز روشن‌تر می‌شود.
کد خبر: ۷۲۱۱۷۰
آنچه از سوریه باقی می‌ماند زمین سوخته است

به گزارش جام جم آنلاین در سه روز گذشته که آمریکا حملات هوایی خود را با همراهی کشورهای عربستان، امارات، اردن و قطر آغاز کرده است ده‌ها شهروند سوریه‌ای کشته و زخمی شده‌اند.

در این حملات هوایی که به مواضع نیروهای تروریستی تکفیری داعش انجام می‌شود مردم سوریه هم کشته شده‌اند تاکنون بیش از 10 نفر از شهروندان سوریه در حملات هوایی آمریکا کشته شده‌اند.

اکنون مردم سوریه، هم از سوی آمریکایی‌های ضد تروریسم! کشته می‌شوند و هم از سوی تروریست‌های تکفیری داعش به قتل می‌رسند.

بیش از 3 سال است که سوریه درگیر مبارزه با تروریست‌هایی است که حامی اصلی آنها آمریکا و سران کشورهای مرتجع عربی است. در این سه سال بسیاری از تأسیسات و مراکز صنعتی و تولیدی این کشور به خاطر درگیری‌های شدید میان ارتش و تروریست‌ها ویران شده و اکنون آمریکا هم با حملات هوایی خود به خاک سوریه و هدف قرار دادن تأسیسات اقتصادی و نفتی بر ویرانی این کشور می‌افزاید و زمین سوخته بر جا می‌گذارد.

در تازه‌ترین حملات هوایی آمریکا به خاک سوریه، وزارت دفاع آمریکا ( پنتاگون ) از هدف قرار گرفتن میادین نفتی سوریه در حملات ائتلاف علیه داعش خبر داد.

پنتاگون مدعی شده است، این اهداف شامل مجموعه‌ای متشکل از 12 پالایشگاه کوچک بوده که در اختیار گروه «داعش» قرار داشته و این گروه از آن کسب درآمد می‌کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
۰
۰
خداییش شیطان بزرگیست امریكا

نیازمندی ها