سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در برخی از نقاط زمین از جمله خط دفاع و هافبک می‌خواهیم بازیکنان جدید جذب کنیم.
کد خبر: ۷۲۰۸۱۴
واکنش سرمربی پرسپولیس به بازگشت علی کریمی

به گزارش جام جم ورزشی، حمید درخشان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان بعد از تبریک هفته دفاع مقدس گفت: به خانواده مرحوم مهدی نفر فرا رسیدن چهلمین روز درگذشت این عزیز را تسلیت می‌گویم و امیدوارم روحش شاد باشد.

وی افزود: هفته قبل تمرینات خوبی انجام دادیم و بازیکنان ما خیلی باانگیزه کار کردند. به تیمم خیلی امید دارم و انشاءالله بتوانیم همانند هفته گذشته بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

درخشان در ادامه صحبت‌هایش با مخاطب قرار دادن سردار باران‌چشمه گفت: من از رسانه‌ها خواهش می‌کنم که مطلبی که می‌گویم را به خوبی منعکس کنند. از سردار باران‌چشمه که همیشه عنایت ویژه‌ای به ورزشکاران داشته درخواست می‌کنم حالا که بارها برای بازیکنانشان هزینه کرده‌اند و در واقع این بازیکنان بازیکنان ملی هستند نگاه دیگری به این مسئله کارت پایان خدمت داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: من این حرف را برای پرسپولیس نمی‌زنم بلکه روی صحبت من درباره سپاهان، استقلال و فولاد که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند، می‌گویم. هرچند که تعدادی از این بازیکنان امکان دعوت به تیم ملی را هم دارند. البته ما تابع تصمیمات نظام‌وظیفه در مورد این بازیکنان هستیم اما از باران‌چشمه خواهش می‌کنم تصمیماتی که می‌خواهند بگیرند را آخر فصل بگیرند.

وی ادامه داد: نباید تیم‌ها از این موضوع لطمه بخورند و هر تصمیمی قرار است گرفته شود آخر فصل باشد. به نظر من می‌توان این تصمیمات را دیرتر گرفت و امیدوارم سردار باران‌چشمه این بار هم به ورزشکاران لطف کند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: هفته قبل خیلی خوب تمرین کردیم و امیدوارم فردا بازی قابل قبول و در حد نام پرسپولیس انجام دهیم.

وی در مورد اینکه آیا از سیستم چرخشی استفاده می‌کند یا نه، گفت: اعتقاد من بر این است که اگر دروازه‌بانی اشتباه کند و اشتباه شخصی او برای تیم مشکل‌ساز شود مطمئنا در مسابقه بعدی محروم خواهد شد اما اگر این اشتباه به وجود نیاید جای او را تغییر نمی‌دهم و سعی می‌کنم از دروازه‌بانم حمایت کنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد میزان شناختش از استقلال خوزستان تصریح کرد: ما با آنالیز به مصاف حریفان می‌رویم و تلاش می‌کنیم نقاط قوت و ضعف آنها را بشناسیم. هرچقدر هم که شناخت ما بیشتر باشد باعث می‌شود که کار راحت‌تری داشته باشیم.

درخشان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه قصد دارد بازیکنی را جذب کند یا اینکه در رسانه‌ها مطرح شده احتمال کنار رفتن بازیکنی وجود دارد گفت: ما حتما در پست‌هایی که لازم است بازیکن جذب می‌کنیم و قصد داریم تیم را تقویت کنیم. ما در پست دفاع و هافبک نیاز به تقویت داریم و اگر بازیکنی مدنظرمان قرار گ یرد او را جذب می‌کنیم. همچنین اگر کسی نتواند خودش را با تیم وفق بدهد از جمع ما جدا خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا علی کریمی هم از گزینه‌های آنها است اظهار داشت: علی کریمی با حضورش در تمرینات ما را خوشحال کرده است اما نقطه مبهم در این ماجرا خود کریمی است که باید در مورد بودن یا نبودنش تصمیم بگیرد. کسی که در این رابطه آخرین تصمیم را می‌گیرد خود کریمی است.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: هواداران کریمی را دوست دارند اما خود او باید تصمیم بگیرد. او باید به ما جواب بدهد و ما دستش را در این ارتباط باز گذاشته‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها