جام جم ورزشی: محسن محمد سیفی در ووشو دومین مدال طلای کاروان ایران در بازیهای آسیایی اینچئون را کسب کرد.
کد خبر: ۷۲۰۷۳۴
محمد سیفی دومین طلایی کاروان ایران در اینچئون

به گزارش جام جم ورزشی، درآغاز پنجمین و آخرین روز رقابتهای ووشوی بازیهای آسیایی اینچئون مسابقات فینال اوزان مختلف برگزار شد که در 65- کیلوگرم ساندای مردان محسن محمد سیفی در یک مبارزه تماشایی "ریشات لیونشو" از قزاقستان را شکست داد و طلای خود در بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو را تکرار کرد.

محمد سیفی از همان ابتدای مبارزه با اقتدار ظاهر شد و ضربات سنگین به حریف وارد کرد ، او در کنار زدن این ضربات چندین بار هم حریف را درو کرد و بخ زمین زد تا فاصله امتیازی خوبی از حریف بگیرد.این ووشوکار خوب ایران آنقدر خوب امتیاز گرفت که در ثانیه های پایانی دیگر از شدت حملاتش کاست و هوشمندانه مبارزه کرد.در نهایت راند اول به سود نماینده ایران به پایان رسید.

در راند دوم محمد سیفی با هیجان بیشتری شروع کرد و در همان 30 ثانیه ابتدایی دو بار حریف را به زمین زد و توانست امتیازات خوبی کسب کند. او در ادامه یکی دو ضربه از حریف دریافت کرد و یک بار هم به زمین خورد ولی فاصله او با حریف آنقدر زیاد بود که این نتایج اثری برای او نداشت. محمد سیفی مبارزه را هوشمندانه ادامه داد و امتیازاتی هم گرفت و راند دوم را هم برنده شد و طلا گرفت.

وی بعد از پایان این مبارزه با پرچم ایران دور افتخاری را کنا رینگ زد و در آغوش مربیان خود قرار گرفت.

ووشوکاروزن 65- کیلوگرم ایران برای رسیدن به این مرحله نمایندگان قرقیزستان و فیلیپین را ناک اوت کرد و در مبارزه نیمه نهایی هم نماینده چین را شکست داده بود.

محمد سیفی مدال طلای بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو، برنز مسابقات آسیایی بزرگسالان 2007 ماکائو، نقره مسابقات جهانی 2009 کانادا، طلای جام جهانی 2010 چین، طلای مسابقات جهانی2011 ترکیه، طلای مسابقات بزرگسالان آسیا 2012 ویتنام، طلای مسابقات ورد گیمز 2013 کلمبیا، طلای مسابقات جهانی 2013 مالزی را در کارنامه دارد.

در ساندای بانوان هم در وزن 52- کیلوگرم الهه منصوریان مقابل نماینده چین شکست خورد و نقره گرفت.

حمیدرضا لادور در وزن 75- کیلوگرم ساندای مردان نیز امروز در فینال با حریف کره ای مبارزه خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها