جزییات درخواست امریکا از ایران در قضیه داعش اعلام شد

تفریح رهبر معظم انقلاب در بیمارستان

آیت الله امینی، جمعی از نمایندگان ولی فقیه و مراجع تقلید و تعدادی از مسئولان و هنرمندان از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند.
کد خبر: ۷۱۶۷۴۳
عیادت جمعی از علما، مسوولان، هنرمندان و دانشگاهیان با رهبر معظم انقلاب

به گزارش پایگاه اطلاع​رسانی دفتر مقام معظم رهبری، آیت الله امینی عصر امروز با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب از حضرت آیت الله خامنه‌ای عیادت و سلامتی و بهبود کامل ایشان را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.
همچنین تعدادی از از وزیران و معاونان رئیس جمهور، برخی از نمایندگان ولی فقیه در استانها و نهادهای انقلابی، نمایندگان حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، موسوی اردبیلی، کابلی و سید سعید حکیم، برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوی فرزند بزرگوار امام راحل، جمعی از فضلا و مدرسین حوزه‌های علمیه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، نمایندگان تشکلهای دانشجویی، گروهی از فرزندان و همسران شهدای گرانقدر دفاع مقدس، و تنی چند از شخصیتها و مسئولان در بخشهای مختلف، از رهبر معظم انقلاب عیادت و برای سلامتی و طول عمر ایشان دعا کردند.
همچنین، طی امروز و دیروز، جمعی از هنرمندان، اهالی فرهنگ و ادب، اصحاب رسانه و ورزشکاران نیز با حضور در بیمارستان از حضرت آیت الله خامنه‌ای عیادت و با ایشان صمیمانه گفتگو کردند.
تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها