شاید سال آینده دوباره با هم کار کردیم!

علی دایی به بازیکنان پرسپولیس چه گفت؟

جام جم ورزشی: برنامه ورزش و مردم امروز صحنه های جالبی از خداحافظی علی دایی با بازیکنان پرسپولیس در رختکن نشان داد.
کد خبر: ۷۱۶۱۱۲
علی دایی به بازیکنان پرسپولیس چه گفت؟

به گزارش جام جم ورزشی ، علی دایی در رختکن پرسپولیس از بازیکنان حلالیت طلبید. دایی گفت: از همه شما متشکرم بابت این چند وقت . من را حلال کنید اگر هر بدی و خوبی ای که دیدید. امروز چندتایی تون به من زنگ زدید ممنون اما آینده شما در این باشگاه خواهد بود . باید این حرفها را کنار بگذارید .

او ادامه داد: این‌ها را در گفت و گو با رسانه ها گفتم . از اول امسال معلوم بود که کار به اینجا می رسد اما من باشم یا نباشم باید کارتون رو بکنید. با هم بیشتر رفیق باشید قدرهم را بدانید. من مطمئنم شما نتیجه می گیرید .

او در قسمتی از حرفهایش هم با جمله جالبی گفت: شاید دوباره قسمت بشود باز هم سال دیگر با هم کار کنیم !

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
۰
۰
مگه اسم علی دایی بخاطر افتخارات نداشته دوران مربیگریش توكتاب گینس ثبت شده؟! شما كه این پیامها روگذاشتین احتمال غریب به یقین ازقشر تحصیل كرده مملكت هستین.وای به حال بقیه، آخه چرا همه چی روقاطی میكنین؟! دایی شخصیت وهوش لازمه برای سرمربیگری رو نداره. چندبارباید امتحانش روتواین زمینه پس بده؟!آره ایشون سمبل فوتبالیستهای ایرانیه.ولی مگه از پلاتینی گنده تره؟! پلاتینی الان ازتیم ملی فرانسه طلبكاره كه چرا ایشون رو سرمربی مادام العمر تیم فرانسه نمی ذارن؟! علی دایی باید حداقل 1 سال بره استراحت مطلق كنه و با برادراش به كارهای اقتصادیشون بپردازن كه خدا هم بهشون بیشتر بده.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها