رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آران و بیدگل از پیدا شدن جسد دو گردشگر که یک هفته پیش در کویر مرنجاب گم شده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۷۱۵۹۱۸
کشف اجساد 2 گردشگر در کویر مرنجاب

هفته گذشته رسانه‌ها از گم شدن چهار جوان در کویر مرنجاب خبر دادند که با عزیمت به این محل و نقص فنی خودرو مجبور به رها کردن خودرو شده و دو نفر از آنها به طرز معجزه‌آسایی دو روز پس از گم شدن از سوی کارگران یک معدن نمک نجات یافتند و معلوم شد دو نفر دیگر از همراهان آنها برای یافتن کمک مسیر ناشناخته‌ای را طی کرده‌اند تا شاید خود و دوستانشان را نجات دهند.

پس از اطلاع از مفقود شدن دو جوان گمشده در کویر، جستجوی امدادگران برای یافتن آنها آغاز و یک فروند بالگرد نیز عازم منطقه شد تا شاید نشانی از دو جوان گمشده بیابند، اما این جستجو‌ها بی‌ثمر بود و هیچ نشانی از آنها به دست نیامد.

مدیر جمعیت هلال‌احمر شهرستان آران و بیدگل به ایرنا گفت: عملیات دقیق جستجو در شعاع 60 کیلومتری محل ناپدید شدن دو گردشگر در کویر آران و بیدگل انجام شد، اما متاسفانه هیچ نشانه‌ای از دو گردشگر گمشده در منطقه یافت نشد و عملیات جستجو همچنان از طریق اکیپ‌های امداد و نجات، بالگرد، راهنمایان محلی و نیروهای نظامی و انتظامی ادامه داشت.

محمد رمضانی افزود: اما با وجود این تلاش‌ها روز گذشته اجساد این دو جوان تهرانی به نام‌های رامین بخشی و مازیار حنیفی از سوی کویرنوردان اعزامی از تهران در منطقه حسن‌آباد قم در 80 کیلومتری آران و بیدگل پیدا شد و اجساد آنها به پزشکی قانونی منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها