جام جم ورزشی: مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: عکس منتشر شده من با قلیان یک فتوشاپ است اما نمی‌دانم چرا تا در تمرینات بایرن‌مونیخ حاضر شدم این حاشیه‌ها برای من درست شد.
کد خبر: ۷۱۵۵۲۲
وحید هاشمیان عکس جنجالی‌اش را تکذیب کرد

وحید هاشمیان در خصوص اتمام حضورش در تمرینات بایر‌ن مونیخ گفت: حضورم در تمرینات بایرن مونیخ به پایان رسیده و روز پنجشنبه به شهر خودم برگشتم و قرار است روزهای یکشنبه تا چهارشنبه در کلاس‌هایی که برای ما در نظر گرفته شده شرکت کنم.

وی درباره اینکه چه زمانی او را به عنوان یک مربی بر روی نیمکت خواهیم دید افزود: در وهله اول باید مدرک بگیرم و سپس ببینم پیشنهادی هست یا نه و هر دوی این موارد با هم فرق دارد اما باید بگویم نه عجله‌ای برای مربیگری دارم و نه وقت تیم‌ گرفتن دارم چرا که کلاس‌های فشرده‌ای داریم که فکر می‌کنم روز 4 فروردین سال 94 این کلاس‌ها به اتمام برسد.

هاشمیان درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند او پتانسیل سرمربیگری تیم ملی را دارد هم خاطرنشان کرد: همیشه سعی می‌کنم چیزی که در توان دارم را انجام دهم تا یک پیشرفت کلی صورت بگیرد اما در عالم مربیگری چیزی معلوم نیست و باید بگویم افتخار هر کسی است که سرمربی تیم ملی کشورش باشد و من هم اگر لیاقت داشته باشم و صلاح باشد روزی با افتخار این پست را قبول می‌کنم.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشور ما در خصوص بازیکنانی که کارت پایان خدمت‌شان جعلی است و اینکه انگیزه آنها از این کار غیرقانونی چه بوده گفت: اینکه چرا این بازیکنان به این سمت و سو می‌روند را خودشان باید پاسخ دهند و بگویند که چرا راه غیرمجاز را انتخاب کرده‌اند اما من باید بگویم که خوشبختانه کارت پایان خدمتم را گرفته‌ام و در تیم‌های نظامی مثل فتح و پاس بازی کرده‌ام و باید بگویم من در تیم‌های نظامی بزرگ شدم! باید بگویم که تخصصی هم درباره قوانین ندارم و نمی‌دانم که چه سرنوشتی انتظار این بازیکنان را می‌کشد.

وی در خصوص اینکه مدرک مربیگری‌اش را چه زمانی خواهد گرفت افزود: تعطیلات کوچکی داریم که البته در آن زمان باید برای امتحانات بخوانیم چرا که امتحانات ما 4 بخش است و شامل داوری، بدنسازی، تغذیه و روانشناسی می‌شود البته باید «تز» هم آماده کنیم و آن هم درباره فلسفه مربیگری فوتبال است. همچنین باید جزوه‌هایی مثل کتاب را فراهم کنیم و هدفمان از حضور در تمرینات و انچه در این تمرینات یاد گرفته‌ایم را بنویسیم.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه به نظر او بهتر است کی‌روش در فوتبال ایران باقی بماند یا نه اظهار داشت: به نظرم کی‌روش مربی خوبی است و در تیم‌های بزرگی هم کار کرده و از آنجایی که سه سال و نیم در ایران بوده اگر قرارداد منطقی برایش ببندند فکر می‌کنم او بهترین گزینه برای تیم ملی باشد اما باید صلاح کشورمان هم در این میان در نظر گرفته شود.

هاشمیان که به فوتبالیستی کم‌حاشیه در فوتبال کشورمان شهرت دارد درباره عکسی که از وی در حال قلیان کشیدن منتشر شده هم گفت: یکی از دوستانم این عکس را برای من هم فرستاده اما باید بگویم اصلا برای من مهم نیست که این عکس منتشر شده چرا که به خودم شک ندارم. این حرفها و این کارها خنده دار است و می‌بینیم که سایت‌هایی که حساب و کتاب ندارند خیلی راحت با اعتبار افراد بازی می‌کنند و شاید اگر در آلمان این اتفاق می‌افتاد هزار راه برای مقابله با این رفتار حاشیه‌ای می‌توانستم انجام دهم.

وی افزود: این عکس آنقدر برای من بی‌ارزش است که حتی نخواستم تکذیبیه‌ای بر روی سایت خودم قرار دهم و باید بگویم به هیچ عنوان چنین مسائلی برای من ارزش و اهمیت ندارد. من انسانی هستم که اگر کاری کنم پایش می‌ایستم و کسی نیستم که کاری انجام دهم اما بعدا آن را تکذیب کنم.

مهاجم اسبق تیم‌های بایرن مونیخ و هانوفر ادامه داد: این عکس متعلق به سال 2004 است که من در بایرن مونیخ بازی می‌کردم و خنده‌دار اینجاست که شخصی که این عکس را با فتوشاپ دود‌آلود کرده نمی‌دانسته در آلمان و در مراکز عمومی استعمال سیگار و قلیان ممنوع و دود درست شده در عکس بسیار تمسخر‌آمیز است.

وی افزود: این عکس را در سال 2004 از من گرفتند آن هم زمانی که با مجله اشپورت‌بیلد که چهارشنبه‌ها منتشر می‌شود مصاحبه کردم. برای گرفتن عکس از من به یک رستوران ایرانی رفتیم و در قسمت‌های مختلف این رستوران عکس گرفتم که این عکس‌ها شامل عکس با آبگوشت، عکس با سماور، عکس با فرش ایرانی و ... بود و جالب اینجاست که قلیانی که من ژست استعمال آن را گرفتم نه تنباکو داشت و نه ذغال. حتی در تنگ این قلیان اگر دقت کنید آبی هم وجود ندارد و کاملا مشخص است که این عکس فتوشاپی ساخته شده است.

هاشمیان در پایان خاطرنشان کرد: عکس‌های دیگر من در این رستوران در آرشیو مجله اشپورت بیلد وجود دارد و هر کسی به این مسئله شک دارد می‌تواند به آرشیو این مجله آلمانی مراجعه کند اما همانطورکه گفتم این حاشیه‌ها آنقدر برای من بی‌ارزش است که وقتم را برایشان هدر نمی‌دهم اما نکته‌ای که برای من عجیب است این است که تا در تمرینات بایرن‌مونیخ حاضر شدم و در راه پیشرفت هستم این عکس منتشر شده و این مسئله برای من عجیب است و شاید پشت این مسائل اتفاقاتی باشد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها