درباره یک مربی همیشه منتقد

سند و مدرک اظهارات فریادشیران چیست؟!

جام جم ورزشی: یک مربی فوتبالی و پرحاشیه هفته ای یکبار با دو خبرگزاری مصاحبه می کند و حرف هایی عجیب به زبان می آورد.
کد خبر: ۷۱۴۱۹۴
سند و مدرک اظهارات فریادشیران چیست؟!

به گزارش جام جم ورزشی، ناصر فریادشیران را نه به عنوان یک مربی مطرح و شاخص که به عنوان یکی از منتقدان تند و تیز فوتبال ایران می شناسیم. او را آخرین بار در باشگاه نفت به عنوان مربی دیدیم اما پس از آن وی فعالیت قابل توجهی در زمینه مربی گری در فوتبال نداشت و خیلی وقت است که صحنه اول فوتبال کنار رفته.

اما ناصر که برادر نادر فریادشیران یار همیشگی محمد مایلی کهن است هفته ای یک بار مصاحبه می کند. البته مصاحبه های هفتگی او فقط در دو خبرگزاری مشاهده می شود. ابهامات زیادی درباره اظهارات این مربی وجود دارد. اینکه او با کدام سند و مدرک تا این اندازه راحت درباره اتهاماتی صحبت می کند که به کروش نسبت می دهد؟ این پیشکسوت فوتبال اصرار دارد کروش در ایران یک باند مافیایی دارد، مساله ای که در تمامی مصاحبه های هفتگی اش با آن دو خبرگزاری به آن اشاره می کند. البته این پیشکسوت فوتبال در گفت و گوهایش روی این هم اصرار دارد که حسین فرکی سرمربی تیم ملی شود. ناگفته نماند که فریادشیران ارتباط بسیار خوبی با فرکی دارد.

به هر حال اطلاعات و کدهایی که این مربی در مصاحبه هایش ارائه می دهد بسیار عجیب است. اینکه اطلاعات او از کجا آمده و این مربی که ادعا می کند یکی از پاک ترین مربیان وطنی است چرا برای اثبات این حرف ها سند و مدرک رو نمی کند، در نوع خودش جالب به نظر می رسد.

جالب است بدانید زیر مصاحبه هایی که از این پیشکسوت فوتبال در رسانه ها کار می شود می توانید نظرات زیادی از کاربران ببینید که معمولا از فریادشیران به شکلی مثبت تعریف می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
۰
۰
وجود مافیای فوتبالی كه محرز هست اما اینكه چه كسانی هستند مشكله*خیلی خواستند همه چیز را سر امیرخان بیاندازند اما نشد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها