جام جم ورزشی: مهاجم تیم فوتبال استقلال گلش را به دو عضو تدارکات این تیم تقدیم کرد.
کد خبر: ۷۱۳۳۷۶
کنایه جالب محمد قاضی به شیرینی

محمد قاضی در خصوص برد آبی‌پوشان در مسجد‌سلیمان، گلزنی خود و مسائل مختلف صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

اول از برد استقلال شروع کن.

بازی خیلی سختی بود و نفت مسجد سلیمان به خاطر نتایجی که از قبل گرفته بود فوتبالی هجومی بازی می‌کرد. هوا خیلی گرم بود و انرژی ما کاملا تحلیل رفته بود ولی خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز بازی را از آن خودمان کنیم.

گل اول استقلال را هم تو به ثمر رساندی.

خدا را شکر می‌کنم که زحمات بچه‌ها را به ثمر نشاندم. برهانی یک پاس خوب به من داد و من هم از قبل گفته بودم که یکدلی در تیم ما موج می‌زند و این اتفاق هم به نفع ما شد.

با گلی که زدی 3 گله شدی.

من گفته بودم امسال می‌خواهم سال خوبی داشته باشم و تمام وجودم را برای موفقیتم بگذارم.

حتما می‌دانی که تیم شما 3 بازیکن سه گله دارد؟

این اتفاق خیلی خوبی است و من دوست دارم آرش برهانی گلزنی‌هایش برای تیم ادامه داشته باشد و دیگر خطوط تیم هم به شرایط ایده‌آل برسد.

در دقایقی از بازی در خط دفاع هم به میدان رفتی جریان چه بود؟

بین دو نیمه آقای قلعه نویی گفت ممکن است برای لحظاتی تو را به دفاع بفرستم چون آنها به توپ‌های بلند رو می‌آورند. من هم پیش از این گفته بودم هر تصمیمی آقای قلعه‌نویی بگیرد انجام می‌دهم و این کار را انجام دادم.

قلعه‌نویی از حضورت در خط دفاع راضی بود؟

این را از خود آقای قلعه‌نویی بپرسید ولی تا آنجا که توان داشتم سعی کردم اجازه ندهم توپی رد شود چون همانطور که گفتم آنها نیاز به گل داشتند.

هفته آینده با نفت تهران بازی دارید آن بازی را چطور می‌بینی؟

نفت تیم خوبی است و بازیکنان خوبی هم دارد. منصوریان یک مربی خوشفکر است و امیدوارم هواداران استقلال هم به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند.

مطالباتت از پرسپولیس چی شد،پیگیری؟

صد در صد پیگیری می‌کنم چون آقای شیرینی مدارکی را به باشگاه پرسپولیس داده که وجود خارجی ندارد. البته ایشان سال گذشته قبل از دربی حرفهایی را بیان کرد که برای من حاشیه درست کند و ذهنم به هم بریزد. امسال هم از همین چند هفته پیش مجددا آن کار را تکرار کرد ولی می‌بینید که من انگیزه ام دو برابر می‌شود چون هم آن بازی پنالتی گرفتم و هم در مقابل نفت گل زدم. این صحبت‌ها نه تنها من را به حاشیه نمی‌برد بلکه انگیزه‌ام را دو برابر می‌کند. این آقا حاشیه بسازد من هم گل می زنم.البته این مورد را هم اشاره کنم که این گلم را به آقا مدد جباری و حسین امانتی تقدیم می‌کنم.

چطور؟

اول اینکه این دو نفر در تیم ما خیلی زحمت می کشند و دوم اینکه در استادیوم با حسین امانتی رفتار خوبی نشد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها