برکناری رضا فرجی دانا از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و تعیین جانشین وی باعث شده است تا بحث تغییرات در چند وزارتخانه دیگر مطرح شود.
کد خبر: ۷۱۲۸۴۱
وزارت کار دچار تغییر می​شود؟

در پی استیضاح فرجی دانا و در آستانه معرفی وزیر علوم جدید زمزمه​هایی از جایگزینی مرتضی بانک به جای ربیعی شنیده می​شود.

در حالی که نام محمد فرهادی رئیس فعلی جمعیت هلال احمر برای وزارت علوم مطرح شده شنیده ها از خیز بلند مرتضی بانک برای تصاحب کرسی علی ربیعی در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی دارد.

این گمانه زنی ها در حالی مطرح می شود که علی ربیعی طی یک سال گذشته عملکرد موفقی در هدایت سیاست های وزارت کار در بخش های کار ،تعاون و رفاه اجتماعی داشته است و وزارت کار ازکم حاشیه ترین وزارتخانه​های دولت یازدهم بوده است.

تعامل علی ربیعی با دستگاه ها و نهادهای تصمیم گیر کشور و نهادهای فرا قوه​ای از جمله دست آوردهای وی در یک سال گذشته بوده است.

آگاهان معتقدند که مطرح کردن این گمانه زنی ها در شرایط فعلی کشور به تزلزل سیاسی و اساس تصمیم گیری دولت ضربه خواهد زد.(اکونیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
دوستدار هموطن تلاشگر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
۰
۰
توی این جامعه یكی هم كه بدون حاشیه و بی دق وسق كار می كنه اینجوری حالش را می گیرن بابا مگر مرض داری این شایعه را راه می اندازی خدا نگذره از كسی كه با این شایعات دل یك بنده خدا كه واقعا شبانه روز تلاش می كنه را به درد می آورن خدا نبخشه اونی كه این شایعات را راه می اندازه واقعا آقای دكتر ربیعی یك استاد به تمام معنا و دوستدار ایرانی ویك تلاشگر و یك مخلص واقعی است آقای رئیس جمهور تو را بخدا به حرف یك عده از خدا بی خبر گوش نكن ..

نیازمندی ها