دو خواهر که اینترنتی از حساب مردم سرقت می‌کردند، از سوی پلیس فتای استان کرمانشاه دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۱۱۴۸۶
سرقت خواهران از حساب‌های بانکی مردم

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه در این باره گفت: چند روز پیش مردی با حضور در پلیس فتا عنوان کرد: کارت بانکی‌ام را گم کرده بودم. روز بعد وقتی برای مسدود کردن حسابم و دریافت کارت جدید به بانک مراجعه کردم، متوجه شدم 9 میلیون و 500 هزار تومان از موجودی‌ام کم شده است.

سرهنگ اسداله زحمتکش افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات در این باره آغاز شد و در ادامه ماموران متوجه شدند پول‌های شاکی طی چند مرتبه اینترنتی به حساب سه شهروند منتقل و سپس برداشت شده است. با شناسایی این افراد و احضار به پلیس فتا، آنها گفتند با مالباخته آشنایی ندارند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد، چند روز پیش زمانی که مقابل دستگاه خودپرداز بانک ایستاده بودند، دو زن با ماسک بهداشتی و عینک دودی آنها را فریب داده و از کارت آنها برای انتقال پولشان استفاده کرده‌اند.

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه افزود: با اطلاعات به دست آمده از دو زن فراری، آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و دو روز پیش هنگام پرسه زدن مقابل یک دستگاه خودپرداز شناسایی و دستگیر شدند. متهمان با انتقال به پلیس فتا اعتراف کردند خواهر هستند و با استفاده کارت‌های گمشده مردم از حساب آنها سرقت می‌کرده‌اند.

یکی از متهمان درباره نحوه دزدی‌هایشان گفت: من و خواهرم با پرسه زدن در خیابان‌های شهر و یافتن کارت‌های بانکی گمشده که رمز آنها نیز کنارشان بود، مقابل دستگاه خودپرداز رفته و رمز دوم آن را به دست آورده و سپس یکی از ما با جلب اعتماد کسانی که مقابل خودپردازها ایستاده بودند، شماره حساب آنها را می‌گرفت و اینترنتی پول‌های سرقتی را به آن حساب‌ها واریز و سپس برداشت می‌کردیم.

با صدور قرار قانونی برای این دو متهم زن، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
من
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
۰
۰
چرا چهره شان را نشان نمیدهید اینها بعد از زندان دو باره شروع میكنند همان اش و همان كاسه داغتر
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها