دستبرد زنانه به طلافروشی‌ها

دو زن که همراه یک دختر 10 ساله از طلافروشی‌ها سرقت می‌کردند، از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان شاهرود استان سمنان دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۱۰۹۷۳
دستبرد زنانه به طلافروشی‌ها

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در این باره گفت: چند روز پیش مرد طلافروشی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از سرقت مقادیری طلا از مغازه‌اش خبر داد.

ماموران انتظامی با اعزام به مغازه شاکی و تحقیق از وی متوجه شدند، دقایقی پیش دو زن همراه یک دختر ده ساله برای خرید وارد طلافروشی شده‌اند و پس از بررسی نمونه طلا وقتی شاکی برای آوردن جواهر دیگری به پشت پیشخوان رفته و متوجه سرقت چهار سرویس طلا و فرار زنان مشتری شده است.

سرهنگ رحمت‌الله طاهری افزود: با مشخصاتی که مالباخته به پلیس داد، ماموران به جستجو پرداخته و متهمان فراری را همراه یک کودک در حالی که قصد نزدیک شدن به یک طلافروشی دیگری را داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

وی یادآور شد: متهمان با انتقال به پلیس آگاهی از سوی پلیس زن بازرسی و طلاهای سرقتی از شاکی که 28 میلیون تومان ارزش داشت، کشف شد.

دو متهم میانسال اعتراف کردند، با هم فامیل هستند و با همراه آوردن دختر بچه و پرت کردن حواس طلافروش سرقت می‌کردند.

با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد. دختر ده ساله نیز با دستور قضایی تحویل کانون اصلاح و تربیت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها