جام جم ورزشی: روز گذشته در دیدار استقلال و گسترش فولاد شاهد سردادن شعار علیه علی دایی بودیم. اتفاقی که البته با مداخله امیر قلعه نویی خیلی مستمر و ادامه دار نبود.
کد خبر: ۷۱۱۱۲۵
نقش پررنگ یک لیدر در التهاب سکوها علیه علی دایی

به گزارش جام جم ورزشی، نتایج ضعیف و غیر قابل دفاع علی دایی با پرسپولیس در لیگ چهاردهم شاید سر دادن شعار علیه او و تیمش را خیلی طبیعی جلوه کند اما برخی اخبار از هدف دار بودن چنین شعارهایی خبر می دهند. هرچند که خود علی دایی هم اخیرا اعلام کرد برخی به دنبال التهاب سکوها و خط دادن به برخی هواداران هستند.

اما این برخی ها چه کسانی هستند و از خط دادن به هواداران و بخش هایی از سکوها چه نفعی می برند؟ یا مثلا سردادن شعارها در بازی استقلال و گسترش فولاد چه معنی می تواند داشته باشد؟

رد پای یک لیدر مخالف دایی

در این فضا نام نخستین کسی که در بروز این شرایط به میان می آید یکی از لیدرهای مطرح پرسپولیس است که البته میانه چندان خوبی با علی دایی ندارد و حتی دو سال پیش که دایی پرسپولیس را قهرمان جام حذفی کرد، جلوی اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس ایستاد و شعار علیه دایی سر داد.

شاید خیلی ها فکر کنند این لیدر همان لیدری است که چند سال پیش با علی دایی درگیری فیزیکی پیدا کرد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد، اما اینبار پای شخص دیگری در میان است.

تجمع مشکوک

این لیدر چهار هفته هفته پیش تجمع مشکوکی را مقابل درفشی فر ترتیب داده بود. او در حال گفت و گو با تعدادی از هواداران ثابت پرسپولیس بود. پس از آن این دسته از هواداران به همراه این لیدر گروهی بزرگ را تشکیل دادند. این ها همان هایی هستند که می توان با نگاهی به سکوها آنها را به وضوح دید و چهره های تکراری شان را به خاطر سپرد.

مشخصه آنها هوادار قد بلندی است که موهایی تراشیده دارد و اتفاقا بیشتر از هر کسی با صدای بلندی که دارد می تواند شعارهای سکوها را هدایت کند. آن لیدر که کاملا شناخته شده است اما خود این لیدر و این افراد ثابت را چه کسی هدایت می کند؟!

یک سوال و چند پاسخ

احتمالات متعددی وجود دارد. همانطور که پیش از این ذکر شد برخی از شعارهای داخل ورزشگاه علیه پرسپولیس و علی دایی کاملا طبیعی است اما مشکل همین تعداد هوادار ثابت هستند که مشخص است کاملا هدایت شده وارد ورزشگاه می شوند. می توان نام های متعددی را برای این موضوع مطرح کرد. اما شاید در هفته های آینده همه چیز مشخص شود و خود دایی علیه آنها دست به کار شود.

پرسپولیس تکه پاره

پرسپولیس این روزها بد نتیجه می گیرد. علی دایی با پرخاشگری پیش می رود و بسیار عصبی است. سکوها اتحاد ندارند. شعارهای مشکوک و هدایت شده روز به روز زیادتر می شود. ستاره ها یکی پس از دیگری می روند. مدیران پرسپولیس با مدیرعامل و سرمربی ارتباط خوبی ندارند و ... چه بر سر پرسپولیس در لیگ چهاردهم می آید؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها