جام جم ورزشی : علی کفاشیان هم نمی داند کی روش می ماند یا خیر. با این اوصاف باید با تردید زیادی به آینده کاری کی روش در ایران نگاه کرد. شاید او هرگز به ایران نیاید.
کد خبر: ۷۱۰۷۶۹
تردید کفاشیان درباره ادامه همکاری کی روش با ایران

علی کفاشیان روز جمعه در گفت وگو با ایرنا درباره مذاکرات این فدراسیون با کی روش طی این مدت اظهار داشت: پس از رایزنی ها تاکنون به تفاهم نرسیدیم و طبق شنیده ها وی ایران را ترک کرده است.

کفاشیان به اختلاف موجود در برخی از مفاد این قرارداد اشاره کرد و افزود: قرار است درباره این اختلافات با کی روش مذاکره کنیم و در صورت به تفاهم رسیدن آن ، قرارداد وی تمدید می شود.

رییس فدراسیون فوتبال درعین حال تصریح کرد: فدراسیون فوتبال ایران علاقمند به تمدید قرارداد و ماندن کی روش در ایران است وعلاوه برتنظیم قرارداد، بودجه آن نیز تامین شده که در صورت پذیرفتن کی روش، برای امضای آن به تهران سفر می کند.

کفاشیان تاکید کرد : می خواهیم قراردادی به امضا برسد که به نفع فوتبال کشورمان تمام شود.

وی درپاسخ به این سوال که آیا تاخیر در امضای قرارداد به ضرر تیم ملی که خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده می کند؛ نخواهد بود، افزود: ما تمام برنامه ها را جهت آماده سازی تیم ملی تهیه کرده ایم و طبق آن جلو می رویم ودر حال حاضر بازیکنان مشغول رقابت های لیگ هستند و از این منظر مربی تیم ملی در این شرایط برنامه خاصی ندارد .

کفاشیان درباره این شایعات که وزارت ورزش و جوانان موافق تمدید قرار داد کی روش نبوده است، گفت: این وزراتخانه تمام مسوولیت های این موضوع را به فدراسیون فوتبال واگذار کرده بود و هیات رییسه و کمیته فنی هم درباره قراداد کی روش تصمیم گیر بوده هستند .

کارلوس کی روش صبح امروز جمعه بدون تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، تهران را به مقصد پرتغال ترک کرد.

کی روش در گفت و گویی اعلام کرده بود: طبق قوانین ویزایی و با توجه به پاپان مهلت تاریخ انقضای ویزایم باید ایران را ترک کنم.

این در حالی است که با برگزاری جلسات متعدد بین کی روش با کفاشیان برای تمدید قرارداد جدید خود درکسوت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران، تا کنون نتیجه ای به همراه نداشته است.

برخی کارشناسان قرارداد قبلی کی روش و فدراسیون فوتبال را به ضرر این فدراسیون عنوان می کردند و از طرفی اصلاح آن را به ویژه در صورت ناکامی کی روش در نتیجه گیری با تیم ملی در جام ملت های آسیا و صعود به جام جهانی 2018 خواستار شده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها