جام جم ورزشی: کارلوس کروش منتقدان زیادی در ایران دارد. یکی از این منتقدان به خود اجازه می دهد با بدترین کلمات به کروش حمله کند و اتهامات سنگینی به او بزند.
کد خبر: ۷۱۰۳۶۱
توهین بزرگ دروازه بان جنجالی به کارلوس کروش

به گزارش جام جم ورزشی ، پرویز برومند دروازه بان جنجالی و سابق تیم ملی و استقلال در مصاحبه ای شدیدا به کارلوس کروش حمله کرده است. با چشم پوشی از بخش های متعدد مصاحبه او شما را به خواندن تنها این قسمت از مصاحبه وی دعوت می کنیم:

"کی‌روش به نظر من آدم شیاد و کلاه‌برداری است که بصورت حرفه‌ای وارد فوتبال ما شده، ظرف مدت سه سال هنوز فارسی حرف زدن را بلد نیست و با توجه به اینکه هیچ جا پیشنهادی ندارد آویزان فدراسیون فوتبال، مردم خوب ایران شده است و اکنون که قراردادی با وی بسته نشده با شیوه مظلوم نمایی می‌خواهد افکار عمومی را در مقابل فدراسیون قرار داده تا فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان را تحت تأثیر قرار داده و راضی به تمدید قرارداد با وی شوند. ما به کی‌روش امتیاز، پول، آبرو و حیثیت بخشیده‌ایم، در حالی که وی برای ما ناز می‌کند، آخر تا کی ما باید ناز کی‌روش را تحمل کنیم؟!"

شاید برومند خود را منتقد فوتبال می داند اما آیا ادبیاتی که او در مورد چنین فردی به کار می برد در شان و جایگاهی که در آن قرار گرفته هست؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها