جام جم نوا: محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ کشورمان ششم و هفتم مهر ماه امسال در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران تازه ترین کنسرت خود را با اجرای چند قطعه جدید برگزار می کند.
کد خبر: ۷۱۰۲۲۴
ترانه های تازه در کنسرت محسن یگانه

علی ثابت رهبر ارکستر کنسرت های محسن یگانه در تشریح تازه‌ترین برنامه‌های کنسرت این خواننده گفت: طی تاریخ هایی که اعلام شده تازه ترین کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می‌کنیم و قرار است با اجرای چند قطعه جدید میزبان علاقه‌مندان موسیقی پاپ باشیم.
وی ادامه داد: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم «حباب»، «رگ خواب» و «نفس‌های بی‌هدف» و دیگر قطعاتی که پیش از این منتشر شده، اجرا خواهد شد. ضمن اینکه در کنسرت یاد شده قطعات سکوت، نباشی، دوست دارم، هوایی شدی، کی جای من اومد، باور کنم، نشکن دلمو، آخه دل من، رگ خواب و گناهی ندارم نیز برای علاقه‌مندان عرضه خواهد شد.
این تنظیم کننده درباره تاریخ احتمالی انتشار تازه ترین آلبوم یگانه توضیح داد: پیش بینی ما این است که اگر مشکلی پیش نیاید آلبوم آذرماه امسال منتشر شود. به هر ترتیب ما در این روزها به شدت درگیر کارهای این اثر هستیم که بتوانیم در تاریخ مقرر کار را وارد بازار کنیم.
ثابت در توضیح برنامه کنسرت‌های محسن یگانه در شهرهای مختلف هم گفت: شهرکرد، سنندج و کیش مقصد بعدی کنسرت های شهرستان ماست. البته چند شهر دیگر نیز برای اجرای برنامه مد نظر قرار گرفته اما چون زمان و مکان آن به طور کامل مشخص نیست در روزهای آینده آنها را اطلاع رسانی می کنیم.
گروهی که با یگانه در این کنسرت همکاری دارد از سال 1378 شکل گرفته است. در این گروه علی ثابت به عنوان سرپرست، تنظیم کننده و رهبر ارکستر نقش دارد ضمن اینکه حسن فراهانی، مهران سراجیان، علی عباسی، میثم مروستی، رامین زواری، سعید برادران، مجتبی شکاری، بابک مالکی فر، علیرضا جعفریه و فیروز ویسانلو نوازندگان گروه اجرایی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها