پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که وضعیت این تیم در هفته‌های آینده لیگ برتر بهتر می‌شود و هواداران باید فعلا صبر داشته باشند.
کد خبر: ۷۰۸۵۰۲
دست های پشت پرده علیه پرسپولیس؟!

حسین کلانی درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس و نتیجه‌گیری ضعیف این تیم در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد: همیشه اوایل فصل چنین وضعیتی هست و از حالا نمی‌توان درباره سرنوشت تیم قضاوت کرد. باید به پرسپولیس زمان دهیم.

وی ادامه داد:‌ برای آنکه پرسپولیس قوام پیدا کند و سرپا شود به زمان نیاز است. تنها دلخوشی ما هم این است که کادر مدیریت و مدیرعامل باشگاه کاربلد هستند. درست است که گاهی حاشیه‌هایی درباره اختلاف آن‌ها با هم مطرح می‌شود ولی عملا اختلافی نیست.

بازیکن پرسپولیس در دهه 40 و 50 همچنین گفت: همه تیم‌ها وقتی جلوی پرسپولیس قرار می‌گیرند، حساسیت خاصی و انرژی مضاعف پیدا می‌کنند و به همین دلیل برای پیروزی از جانمایه می‌گذارند. البته پرسپولیس هم در این هفته‌ها بدشانسی آورده است.

وی افزود: پرسپولیس همیشه با حاشیه درگیر بوده است اما امروز اعضای هیات مدیره باشگاه زحمت می‌کشند. من هر از گاهی با آن‌ها صحبت می‌کنم و می‌دانم که چقدر تلاش می‌کنند که اوضاع تیم سروسامان پیدا کند. اگر فشارهایی که روی باشگاه است کم شود، همه چیز درست می‌شود.

کلانی درباره اعتراض و انتقاد هواداران پرسپولیس از نحوه بازی این تیم هم گفت: امروز پرسپولیس مشغول مبارزه در چند جبهه است. این مسئله باعث می‌شود که تیم نتیجه دلخواه نگیرد. حالا هم البته فقط چهار بازی گذشته و نتایج آن‌ها نمی‌تواند خیلی اثرگذار باشد. هواداران باید صبور باشند و فعلا تیم را تحمل کنند.

این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه از وجود دست‌هایی پشت پرده خبر داد و گفت: اتفاق‌هایی می‌افتد که آدم با دیدن‌شان احساس می‌کند دست‌هایی در کار است تا پرسپولیس زمین بخورد و سرپا نشود. امیدوارم این احساس غلط باشد ولی واقعیت این است که حقایق این احساس را ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: احساس می‌کنم عواملی هستند که دوست ندارند پرسپولیس قوام پیدا کند و موفق شود. البته این مسئله در مقیاس کمتر درباره استقلال هم مصداق دارد.

کلانی همچنین گفت: بین اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تفاهم وجود دارد. می‌دانم که آقای سیاسی چقدر تلاش می‌کند که تیم را جمع کند اما گاهی از حرف‌هایش تفسیرها و سرمقاله‌های اشتباه منتشر می‌شود. مثلا هفته قبل گفته بود که اگر تیم با همین روند جلو برود، همه ما باید برویم اما در گزارش یک روزنامه نوشته بودند که سیاسی گفته دایی و رحیمی باید بروند. این کارها شائبه برانگیزند.

وی که اکنون در باشگاه راه آهن به حمید استیلی و دوستانش مشاوره می‌دهد در این باره هم گفت: راه آهن باشگاه قدیمی است که خیلی به گردن فوتبال ایران حق دارد. در این باشگاه به روی همه قدیمی‌های پرسپولیس باز است و می‌تواند خانه ایده‌آل آن‌ها باشد.

کلانی در پایان گفت: هر کدام از پرسپولیسی‌ها که علاقه‌مند باشند می‌توانند در راه آهن به ما کمک کنند. راه آهن می‌تواند اولین باشگاه واقعا خصوصی ایران باشد. راه آهن متعلق به پرسپولیسی‌هاست. امیدوارم پرسپولیس هم روز به روز بهتر شود تا در کنار هم کارهای زیادی انجام دهیم.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها