تمرین تیم فوتبال استقلال صبح امروز با حضور بازکنان اصلی برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۷۶۸۸
حضور بازیکنان اصلی و تأخیر قلعه‌نویی

طبق برنامه‌ای که شب گذشته تعیین شده بود بازیکنانی که در دیدار مقابل سایپا در ترکیب اصلی برای استقلال به میدان رفته بودند از ساعت 11 صبح امروز در کمپ زنده یاد حجازی به ریکاوری پرداختند. امیر قلعه‌نویی در اواخر تمرین نوبت صبح امروز با لباس شخصی به کمپ زنده‌یاد حجازی آمد و البته کارهای تمرین به عهده جواد زرینچه، کریم بوستانی، ستار همدانی و شاهرخ بیانی بود.

*بازیکنان استقلال که بعد از بازی با سایپا بلافاصله راهی رختکن شده بودند و از درگیری‌های پیش آمده در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی مطلع نبودند در خصوص این اتفاق از اطرافیان تیم سوال می‌کردند. استقلالی‌ها وقتی متوجه شدند امیر حسین صادقی با داماد امیر قلعه‌نویی درگیری لفظی پیدا کرده از این موضوع متعجب شدند و معتقد نبودند نباید این اتفاق در جایگاه ویژه رخ می‌داد.

*محسن فروزان که شب گذشته در میکسدزون ورزشگاه آزادی با یکی از عکاسان جر و بحث کرده بود بعد از بازتاب این موضوع ناراحت بود و مدعی شد اصلا با آن عکاس برخوردی نداشته و تنها از او سوال کرده که چرا در این شرایط از بازیکنان عکس می‌گیرد. دروازه‌بان استقلال معتقد بود واقعا کاری انجام نداده و نمی‌داند چرا این موضوع به این شکل بازتاب پیدا کرده است.

*هرائیر مگویان مدافع ارمنستانی استقلال امروز با لباس شخصی به محل تمرین آمد و البته در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر ریکاوری دیگر بازیکان بود.

*بچه‌های مدرسه فوتبال کمپ حجازی با لباس ورزشی روی سکوها بازیکنان استقلال را تشویق می‌کردند آنها امید ابراهیمی را به خاطر گل‌هایش در بازی شب گذشته بیشتر از سایرین تشویق کردند.

*یک دوربین برای گفت‌وگویی غیر ورزشی با آرش برهانی به محل تمرین استقلال آمده بود.

قرار است بازیکنان ذخیره استقلال که در بازی شب گذشته به میدان نرفتند بعدازظهر در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه آزادی به میدان بروند.

فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها