گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش در واکنش به حملات هوایی آمریکا به برخی مواضع این گروه در شمال عراق، با انتشار یک پیام ویدئویی به واشنگتن در خصوص ادامه حملات هوایی هشدار داد.
کد خبر: ۷۰۷۲۸۰
داعش به آمریکا هشدار داد

در این نوار ویدئویی که در آن از تصویر یک نظامی آمریکایی که در زمان اشغال عراق کشته شده بود استفاده شده است، تروریست های داعش اعلام کردند که اگر یکی از اعضای این گروه تروریستی در جریان حملات هوایی آمریکا به مواضع داعش، آسیب ببیند، به آمریکایی ها در هر مکانی که باشند حمله خواهند کرد.

داعش در جریان این پیام ویدئویی خطاب به آمریکایی ها اعلام کرده است که شما را در خون خودتان غرق خواهیم کرد.

ابوبکر البغدادی سرکرده داعش پیشتر با انتشار بیانیه ای اعلام کرده بود که قصد دارد پرچم داعش را بر فراز کاخ سفید به احتزاز در آورد.

این در حالی است که طبق اظهارات تحلیلگران و مقامات سیاسی و همچنین اظهارات اخیر ادوارد اسنودن مامور سابق سازمان سیا و همچنین هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا، واشنگتن نقش فعالانه ای در شکل گیری داعش و حمایت از این گروه تروریستی ایفا کرده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
نظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
۰
۰
نظر من این است كه امریكایی ها دارن افكار جهان را به این سمت پیش می برند كه از داعش حمایت نمی كنند در حالی كه این چنین نیست . ما به حرفها كاری نداریم به شایعات هم اهمیتی نمی دهیم مهم عمل . اگر امریكایی ها سركرده های داعش رو كشتند و یا به مواضع داعش حمله كردند راست می گن . وگرنه من هم همین الان می تونم بگم قصد دارم كل سران داعش رو بكشم . به قول معروف با حلوا حلوا كردن كه دهن شیرین نمیشه .
شهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
۰
۰
ما كه گیج شدیم ...حرف های ادوارد اسنودن رو قبول كنیم یا ابوبكر البغدادی
بچه مشهد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
۰
۰
داعش مال ای حرفا نیست.
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
۰
۰
من یكی از انانی هستم كه حاضرم برای نابودی داعش در عراق تا پای جان بجنگم

نیازمندی ها