تیم امید بدون بازیکن بزرگسال به اینچئون می‌رود

سنت شکنی وینگادا

سرمربی تیم فوتبال امید ایران با تاکید بر این‌که هدف اصلی‌اش صعود به بازی‌های المپیک است، گفت: با توجه به این هدف در بازی‌های آسیایی اینچئون تمامی بازیکنان تیم را بازیکنان زیر 23 سال تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۰۷۱۸۰

تیم فوتبال امید ایران در شرایطی در دوره‌های گذشته بازی‌های آسیایی با هدف نتیجه‌گیری از 4-3 بازیکن بزرگسال بهره می‌برد که این بار با هدایت نلو وینگادای پرتغالی قصد سنت شکنی دارد و نمی‌خواهد بازیکنی بالای 23 سال با خود به اینچئون 2013 ببرد؛ امری که به نظر می‌رسد نظر کارلوس کروش، سرمربی تیم ملی در آن بی‌تاثیر نبوده است، هر چند وینگادا در این باره به سایت فدراسیون گفت: قصد داریم فقط از بازیکنان زیر 23 سال استفاده کنیم و با این رویه می‌توانیم تعامل و تعادل خوبی بین بازیکنان امید و بزرگسال برقرار کنیم. اطمینان دارم کروش، سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان از بین بازیکنان تیم امید چند نفر را به تیم ملی اضافه خواهد کرد و این می‌تواند فرصت مناسب برای سرمربی تیم ملی بزرگسالان باشد.

وینگادا درباره شرایط کنونی تیمش گفت: متاسفانه از هفت اردو فقط در یک اردو همه بازیکنان را در اختیار داشتیم. بعد از آغاز لیگ برتر اطلاعات ما نسبت به بازیکنان از قبل بیشتر شده است، زیرا با دیدن این رقابت‌ها عملکرد بازیکنان را بهتر زیر نظر گرفته‌ایم. در دو اردوی تدارکاتی برون مرزی در اردن و ارمنستان، نقاط ضعف و قوت بازیکنان را شناسایی کردیم و این اردوها تاثیر خوبی در آینده این تیم خواهد داشت.

وی ادامه داد: سازمان لیگ برتر با در نظر گرفتن این‌که تیم ملی بزرگسالان باید در رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا 2015 استرالیا حضور یابد، برنامه مسابقات خود را تغییر داد و ما هم برنامه‌های تیم فوتبال امید را طبق برنامه جدید سازمان لیگ تغییر دادیم.

وی بااشاره به این‌که رقابت‌های انتخابی المپیک از اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود، افزود: هدف اصلی تیم ما کسب بهترین نتیجه در این مسابقات و صعود به المپیک است. در این باره پس از شرکت در اینچئون، اردوهای تیم فوتبال امید از بهمن 93 با حضور 60 بازیکن آغاز می‌شود.

بازیکنان اعزامی به اینچئون:

روزبه چشمی، محمدرضا اخباری شاد، کاوه رضایی، محمد ناصری، مهدی مهدی‌پور، یوسف وکیا، علی کریمی، مهدی شریفی، یعقوب کریمی، وحید حیدریه، حجت صدقی، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، شهریار شیروند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، آرش رضاوند، محمدرضا خانزاده، احسان پهلوان و محسن مسلمان.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها