مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از اضافه شدن 200 اتوبوس دو کابین تا اول مهرماه خبر داد و گفت: تا پایان امسال 450 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران اضافه خواهد شد که 200 دستگاه آن تا مهر وارد خطوط اتوبوسرانی می‌شود.
کد خبر: ۷۰۶۶۳۷
ورود 200 اتوبوس دوکابین به تهران تا اول مهر

پیمان سنندجی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با افزایش اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی، گفت: شهرداری 900 اتوبوس از 6500 اتوبوس در تهران را خریداری کرده که عمدتا اتوبوس‌های دو کابین است و ویژگی‌های مربوط به معلولان را دارد، اما دیگر اتوبوس‌ها بدون چنین ویژگی‌هایی است که برای کسانی که نمی‌توانند از پله استفاده کنند مناسب نیست.

مدیرعامل شرکت واحد در رابطه با کیفیت اتوبوس‌های خریداری شده عنوان کرد: این اتوبوس‌ها همگی از کارخانجات معتبر بوده و ساختار و سیستم فنی آنها از کیفیت بالایی برخوردار است ضمن این‌که دارای استاندارد یورو 7 به بالا بوده و برای تردد در سطح شهر کاملا مناسب است.

سنندجی با تاکید بر ضرورت منطبق بودن ساختار اتوبوس‌ها با ویژگی‌های تردد در شهر توضیح داد: تلاش می‌کنیم امکان خرید از خودروسازان داخلی را فراهم کنیم که در این خصوص مذاکراتی انجام شده است، اما موضوع مهم‌تر این است که این اتوبوس‌ها دارای ویژگی‌های ساختاری باشد که همه شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها