جام جم نوا: کنسرت چرا رفتی به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری دیشب در حالی آخرین اجرای خود را به روی صحنه برد که وزیر امور خارجه و معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمان این کنسرت بود.
کد خبر: ۷۰۶۳۵۹
ظریف هم به تماشای «چرا رفتی» نشست+عکس

آخرین اجرای این کنسرت در شهر تهران میزبان محمد جواد ظریف و علی مرادخانی، بود . همایون شجریان پس از اجرای چند قطعه موسیقی گفت: « سالهای سال هنرمندان زیادی برای معرفی هنر و فرهنگ این مرز و بوم به دوست داران هنر ایرانی در خارج کشور زحمت های بسیاری کشیدند. هنرمندان تلاش کردند که سفیرهای خوبی برای معرفی ایران باشند وفرهنگ را به گونه ای معرفی کنند که باعث سربلندی کشورمان باشد و چهره وافعی فرهنگ ایرانی را به جهانیان نشان بدهند. »
او در ادامه گفت : « امشب میزبان دکتر ظریف در این کنسرت هستیم و برای ایشان آرزومی کنیم آنطورکه به نفع ایران و باعث سربلندی مردم ایران است، موفق بشوند.»
کنسرت چرا رفتی در شبهای گذشته میزبان چهره های مختلفی از مدیران و مسولان کشور بودند. طی شب های گذشته علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مراد خانی، معاون هنری امور هنری وزارت فرهنگ و ار شاد اسلامی ومدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها از این کنسرت دیدن کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها