جشنواره زیر چتر لبخند روز چهارشنبه با برنامه‌هایی که رادیو فرهنگ برای این جشنواره تدارک دیده‌ بود به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۷۰۵۸۵۵

به گزارش رادیو فرهنگ در این مراسم، محمد حسین صوفی، معاون صدای رسانه ملی در این مراسم گفت:به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقی است. جشنواره‌ای را آغاز کردیم؛ سه روز طول کشید و امروز به پایان رسید اما امیدوارم شروع خوبی برای برنامه‌های طنز و شادی آفرین باشد، زیرا که اهتمام ما در همه شبکه‌های رادیویی بر افزایش کیفی و کمی برنامه‌های طنز در همه قالب‌های برنامه سازی نظیر مسابقه، نمایش و مشاعره است.

معاون صدا تصریح کرد: یکی از راه‌هایی که می‌توان فضای شاد و مفرح را در جامعه ایجاد کرد، داشتن برنامه‌های شاد در شبکه‌های مختلف رسانه‌ای است.

وی افزود: یکی از هدف‌های این جشنواره قدردانی از تولیدکنندگان برنامه‌های مشاعره، ترویج و تحکیم زبان فارسی و برنامه‌سازان حوزه طنز است.

صوفی تصریح کرد: سیاست ما افزایش برنامه‌های طنز و کمدی است، هدف ما این بوده هر زمانی که شنوندگان به رادیو گوش می‌دهند، شادی و لبخند در چهره آنان نمایان شود. محسن شریف‌زاده مدیر رادیو فرهنگ هم در این مراسم گفت: ما در رادیو فرهنگ برنامه‌هایی در قالب‌های مختلف طنز، سرگرمی و مشاعره داریم؛ برنامه‌ای چون چای شیرین که پنجشنبه‌ها از این شبکه پخش می‌شود و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. در همین باره و به‌منظور افزایش برنامه‌های طنز از شهریور ماه پخش برنامه «نان و پسته » را برای پخش در روزهای جمعه در نظر گرفته‌ایم.

در این مراسم گروه موسیقی مازندران به اجرای برنامه پرداختند و مشاعره طنز نیز برگزار شد. در ادامه جوایزی به برنامه‌سازان طنز که در رادیو‌های مختلف فعالیت می‌کنند، اهدا شد.

میمون شیناگاوا در کتاب شب

داستان «میمون شیناگاوا» اثر هاروکی موراکامی امشب در برنامه کتاب شب رادیو تهران روایت می‌شود.

برنامه کتاب شب هر شب از ساعت 23 و 30 دقیقه با روایت داستان‌های ایرانی و خارجی از رادیو تهران پخش می‌شود و از امروز تا پایان هفته داستان میمون شیناگاوا با گویندگی بهروز رضوی روایت می‌شود.

محسن حکیم‌معانی، سردبیر برنامه در این‌باره گفت: داستان میمون شیناگاوا را می‎توان تلخ‎ترین داستان این مجموعه دانست، زیرا نویسنده پای قسمتی از انسانیت را به میان کشیده که از آن رنج می‎کشد و هیچ راه درمانی هم برایش ندارد. حسادت زنده‎ترین حسی است که در داستان جریان دارد، اما نویسنده آنچنان ساده و بی‎آلایش آنها را طراحی کرده که هر مخاطبی بی‎چون و چرا آن را می‎پذیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها