هواپیماهای بدون سرنشین و قایق های جنگی رژیم صهیونیستی در دومین روز برقراری آتش بس 72 ساعته، بار دیگر به مناطقی از نوار غزه حمله کرده و بار دیگر توفقنامه آتش بس را نقض کردند.
کد خبر: ۷۰۴۷۷۹
رژیم صهیونیستی بار دیگر آتش بس را نقض کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «فلسطین الیوم»، قایق های جنگی رژیم صهیونیستی دقایقی پیش به سوی سواحل دریای رفح در جنوب نوار غزه آتش گشودند.این قایق ها حجم زیادی از آتش بر این منطقه ریختند.

بنا به گزارش این پایگاه خبری فلسطینی، یکی از هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی نیز دقایقی پیش یک فروند موشک به سوی «باشگاه دریایی» واقع در غرب شهر غزه شلیک کرد.

هنوز گزارشی درخصوص تلفات احتمالی این حملات منتشر نشده است.

رژیم صهیونیستی بارها آتس بس مورد توافق با مقاومت اسلامی فلسطین را نقض کرده است.

خبرگزاری «الشرق الاوسط» نیز گزارش داد که هیات های نمایندگی فلسطینی و رژیم صهیونیستی روز دوشنبه مذاکراتی را به منظور پایان دادن به تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و لغو محاصره این باریکه ساحلی فلسطینی، آغاز کردند.

این مذاکرات غیرمستقیم با میانجیگری مصر یک روز پس از آن برگزار می شود که دوطرف درباره آغاز یک آتش بس 72 ساعته تازه به توافق رسیدند.

تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد سی و ششمین روز خود شده و طی این مدت یک هزار و 944 فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 9هزار و 900 نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

همچنین بر اثر تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، 38 هزار و 86 باب منزل، ساختمان دولتی و مواضع نظامی در این منطقه ویران شده است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها