رویدادهای جالب در نخستین کنسرت هدایتی

جام جم نوا: نخستین کنسرت «محمدرضا هدایتی» که در هفته گذشته برگزار شد، بیشتر یک گردهمایی بزرگ از هنرمندان کشور محسوب می شد. بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون در این شب با حضور خود باعث دلگرمی و شادی هدایتی، دوست و همکار دیرینه خود شدند.
کد خبر: ۷۰۴۲۳۲
رویدادهای جالب در نخستین کنسرت هدایتی

حضور اشخاص معروفی که هر یک به نوعی در گذشته با هدایتی همکاری داشته اند، سبب رویدادهای جالبی در سالن شد.
محمدرضا هدایتی برای تقدیر از حضور دوستانش در سالن، با معرفی هر یک و گفتن جملاتی جالب و مرتبط با آنها فضای شیرینی را برای هوادارانش فراهم ساخت. او برای معرفی «دنیا فنی‌زاده»، عروسک گردان کلاه قرمزی او را به عنوان بهترین عروسک گردان دنیا معرفی کرد.
هدایتی همچنین وقتی خواست «سیما تیرانداز» را معرفی کند او را «دختر من» معرفی کرد و اشاره‌اش به نقشش در سریال درچشم باد بود که در آن تیرانداز نقش دختر او را بازی می‌کرد.
در لابلای برنامه در بین تماشاگران کسانی اسم «پسرعمه زا» را صدا می‌کردند و هدایتی توجهی نمی‌کرد و فقط یک بار گفت: «‌ها». این را با صدای پسرعمه زا گفت تا علاقمندان این عروسک با مزه را راضی کند. یک بار هم گفت : «پسرعمه زا خیلی آدم معروفیه، دعوتش کردم نیومد!»
در میانه‌های برنامه و هنگام قطعه «بریم زیر بارون» هدایتی یک بند از شعر یادش رفت و به جای آن «نا‌نای نای» گفت و بعد از اتمام آن هم اعتراف کرد که شعر یادش رفته بود. او گفت می‌خواهد مثل مهران مدیری پشت صحنه‌ها را هم نشان بدهد.
هدایتی با درخواست و استقبال مردم قطعه از تو دلگیرم را سه بار اجرا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها