حمله بامداد امروز تروریست های تکفیری به شهر طوزخورماتو در استان صلاح الدین عراق با مقاومت نیروهای پیشمرگه و مردمی به شکست انجامید.
کد خبر: ۷۰۳۵۲۷
هلاکت ۳۰ تروریست داعش در حمله به طوزخورماتوی عراق

تروریست های تکفیری در پی جبران شکست‌های خود در اطراف منطقه آمرلی، بامداد امروز، به شهرطوزخورماتو حمله کردند که این درگیری تا ساعت پنج بامداد ادامه داشت و حاصل آن کشته شدن حداقل 30 تروریست و تحمیل خسارت سنگین به آنان بود.

نیروهای پیشمرگه و مردمی همچنین با حمایت آتش توپخانه و هوایی، تروریست ها را از دو نقطه حساس که برای دیده بانی و تسلط بر شهر استفاده می کردند، بیرون راندند.

منطقه آمرلی درحدود 30 کیلومتری طوزخورماتو در استان صلاح الدین، در دو ماه گذشته، شاهد درگیری میان نیروهای عراقی و تروریست های تکفیری است و مردم از شهر خود جانانه دفاع می کنند.

قتل عام روستائیان دشت نینوا به دست تروریستهای داعش

به گفته پایگاه اینترنتی الغد پرس، حنین قدو رئیس اقلیت شبکیه در عراق گفت:«‌شمار زیادی از تروریستهای داعش بیش از 60 روستا در دشت نینوا متعلق به شیعیان شبکیه را اشغال و اعضای بیش از 16 خانواده را از صبح جمعه تاکنون اعدام کرده اند.»

وی افزود: « تاکنون حدود 117 شهروند شبکی به دست تروریستهای داعش به شهادت رسیده اند و تروریستها مقادیر زیادی از زیورآلات قیمتی و خودروهای شیعیان را در این روستاها سرقت کرده اند.»

حنین قدو از نیروی هوایی و جنگنده های ارتش خواست به تروریستهای داعش در نینوا حمله کنند.

اداره اطلاعات نظامی روز جمعه اعلام کرد جنگنده های ارتش حملات هوایی را بر ضد مزدوران داعش در پادگان الصفره ، روستای المحمودیه در شرقاط و القیاره در موصل انجام دادند و بیش از 550 تروریست را کشته و ده‌ها خودرو آنها را منهدم کردند.( واحد مرکزی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها