سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی‌های هفته ابتدایی سخت است ولی هنوز استقلال واقعی شکل نگرفته است.
کد خبر: ۷۰۳۰۹۴
قلعه‌نویی: استقلال واقعی هنوز شکل نگرفته است

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: در ابتدا باید روز خبرنگار را به جامعه خبری تبریک بگویم. در مورد بازی فردا نظرم این است که بازی‌های ابتدای لیگ سخت است و تیم ما هنوز شکل واقعی به خود نگرفته ولی وقتی بازی قبلی تیمم مقابل راه‌آهن را تماشا کردم متوجه شدم در 2، 3 سال گذشته بازی به این زیبایی حداقل از استقلال ندیده بودم.

وی افزود: راه‌آهن برای وقت‌کشی نیامده بود و با شناختی که از رئیسی دارم می‌دانم که آنها می‌آیند فوتبال بازی کنند. ما از ترکیه، جام شهدا و بازی با راه‌آهن دستاوردی گرفته‌ایم و امیدوارم این دستاورد در آینده به درد ما بخورد. البته به احتمال 99 درصد امید ابراهیمی را در اختیار نداریم ولی خوشحال هستیم که آندرانیک تیموریان به شرایط بازی نزدیک می‌شود. تیم عبدالله ویسی مهاجمان سرزنی دارد ولی ما هم روی این مسئله کار کرده‌ایم تا به نتیجه لازم برسیم.

قلعه‌نویی در خصوص بلیت فروشی فردا به صورت الکترونیکی و تاثیرات آن بر حضور تماشاگران گفت: هر چیزی که شامل تکنولوژی باشد ما باید آن را بپذیریم و شاید یکی دو هفته اول این مشکلات وجود داشته باشد ولی قطعا با گذشت زمان حل خواهد شد.

وی مجددا با اشاره به بازی فردا گفت: درست است که با استقلال خوزستان هم‌نام هستیم ولی این تیم سال گذشته ما را در اهواز شکست داد، ولی در تهران کار سختی داشتیم و با گل دیرهنگام توانستیم حریف خوبمان را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص این تیم گفته بود استقلال دشمن زیادی دارد و اینکه به دادگاه‌های بیرون از فوتبال شکایت کرده به جای اینکه موضوع مطرح شده را در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطرح کند اظهار داشت: ما کمیته انضباطی قوی داریم اتفاقا در مورد این کمیته باید بگویم که در مورد من قوی عمل کرده است زیرا مرا زیاد جریمه کرده‌اند به آقای حسن‌زاده‌ام ارادت دارم که به فوتبال ما آمده است البته در گذشته هم افراد زحمت‌کش زیادی بودند چون شاه‌حسینی و شریفی اما این مسئله یک بخش کیفری است.

سرمربی قلعه‌نویی درخصوص اینکه نصیرزاده گفته شکایت به دادگاه‌ها مشکلی ندارد تصریح کرد: من با چند وکیل خود و همچنین سایر وکلا مشورت گرفتم و گفتم از لحاظ قانونی و حقوقی مشکلی ندارد.

وی در مورد اینکه فساد در فوتبال با تخلف فرقی دارد و آیا در باشگاه استقلال با این موارد برخورد می‌شود گفت: صددرصد برخورد خواهد شد. یک تخلف اداری داریم و یک فساد اداری که این موارد فرق دارند فساد این است که شما پولی بگیرید و کاری انجام دهید اما تخلف یعنی قوانین را نمی‌دانی و مرتکب خطایی می‌شوی. ما چه در گذشته و چه در حال با همه برخورد خواهیم کرد حتی اگر از جانب اطرافیان من باشد.

قلعه‌نویی با اشاره به صحبتی که با ایمان موسوی انجام داده بود یادآور شد: می‌گویند خدا کند دشمن آدم بی‌اطلاع باشد شما از خود ایمان موسوی بپرسید من به او زنگ زدم و او صحبت‌هایی انجام داد که با آن چیزی که در روزنامه منتشر شده بود فرق داشت حالا او شکایت کرده و پیگیر این مسئله است ما هم شکایت خود را دنبال می‌کنیم.

قلعه‌نویی با اشاره به خاطره‌ای که در زمان سپاهان رخ داده بود گفت: امیدوارم این خاطره‌ای را که می‌گویم برنامه معروف پخش کند. زمانی که به سپاهان رفته بودم روزی در نیم‌فصل اول ساکت از من درخواست کرد که هیات مدیره ماموریت داده تا قراردادت را تمدید کنیم من گفتم هم‌اکنون تیم شرایط خوبی ندارد اصلا شاید در پایان فصل شما مرا نخواهید و نتیجه‌ای که کسب کرده‌ام درخور نام سپاهان نباشد در حالی که هیچ مربی‌ای این کار را نمی‌کند. ما در رده چهارم یا پنجم بودیم. ساکت به من گفت به این موارد کاری نداشته باش. ما برنامه درازمدت داریم و می‌خواهیم این کار را انجام دهیم.

وی افزود: در پایان فصل تیم قهرمان شد و فردای آن روز با من جلسه گذاشتند امیدوارم این موارد را برنامه 90 پخش کند. فردای روزی که قهرمان شدیم از من پرسیدند چه کار می‌کنی که من در جواب گفتم می‌مانم نه قراردادی امضا کردم و نه مسئله دیگری فقط حرف زدم پس از آن به تهران آمدم. هدایتی با من جلسه‌ای گذاشت. آجرلو مدیرعامل وقت استیل‌آذین مرا به خانه‌اش برد و در کنار زن و بچه‌اش که خیلی هم محجبه بودند جلسه گذاشت. من به آجرلو گفتم که یک مشکلی دارم که اگر آن حل شود مسئله‌ای نیست. تفاوت قیمت سپاهان و استیل‌آذین 800 میلیون بود که آن پول در زمان کنونی 2 میلیارد و 400 میلیون می‌شود چیزی حدود 3 برابر. من فقط حرف زده بودم. نه چیزی امضا کرده بودم و نه مسئله دیگری وجود داشت. آیا کسی را سراغ دارید که اینگونه از 800 میلیون بگذرد؟ بعد می‌آیند موارد چیپ و اراجیف را مطرح می‌کنند.

سرمربی استقلال تصریح کرد: من پای مسئله‌ای ماندم که هیچ ارزش و اعتباری نداشت فقط حرف بود. یک ماه و نیم ساکت و آجرلو تلفنی ارتباط داشتند اما این اتفاق رخ نداد. آجرلو پس از این مدت گفت: یک مرد پیدا شده و روی حرفی که زده ایستاد. باور هم نمی‌کردند که سر چیزی که امضا نکرده‌ام ایستادم. سوال من این است اگر کسی از آن رقم‌ها می‌گذرد چه کارهایی می‌خواهد انجام دهد؟ من از 3 میلیارد گذشتم و با یک میلیارد و 200 استقلال کار کردم. برخلاف میلم به مجری برنامه 90 بگویید که ساکت و آجرلو را روی خط بیاورد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها