فیلم تلویزیونی «شهرک کودک» به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور روز شنبه در تهران کلید می‌خورد. آشا محرابی و نیما شاهرخ‌شاهی در این سریال نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.
کد خبر: ۷۰۲۹۵۶

به گزارش مرکز سیمافیلم، مریم نیکانلو، تهیه‌کننده گفت: فیلمنامه شهرک کودک را محمد درویشعلی‌پور و محمد سلیمی نوشته‌اند و داستان آن درباره جلال و مرجان است که دو فرزند دختر و پسر دارند و در گوشه‌ای از شهر تهران مشغول زندگی هستند. این پدر و مادر تمام خواسته‌های ریز و درشت پسرشان نیما که 9 ساله است را برآورده می‌کنند، به همین دلیل نیما تبدیل به بچه‌ای لوس و پرتوقع شده است. پدر و مادر هر کدام دیگری را مقصر این رفتار نیما می‌دانند.

امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، محسن افشانی، نفیسه روشن و عرفان برزین دیگر بازیگران این تله فیلم هستند. برای تصویربرداری این فیلم 20 جلسه برنامه‌ریزی شده است.

برخی از عوامل سازنده شهر کودک عبارتند از: دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز سیدعلی هاشمی، مدیر تولید محمدحسین خلیفه، مدیر تصویربرداری محمود صالحی، طراح صحنه و لباس رضا حاج‌درویش، چهره‌پرداز پروین نویدی، تدوین احمد شهلایی و آهنگساز مهرداد نصرتی.

احمد درویش‌علی‌پور کارگردان برنامه عموپورنگ است و تله‌فیلم شهر کودک اولین کار او در زمینه کارگردانی فیلم است که آن را برای گروه فیلم‌های تلویزیونی سیمافیلم کارگردانی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها