مسافران یک قطار در استرالیا با همکاری یکدیگر واگن ترن را بلند کردند تا مردی را که پایش میان سکو و واگن گیر کرده بود، نجات دهند.
کد خبر: ۷۰۲۷۷۴
برای نجات مرد ، قطار را بلند کردند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، امروز چهارشنبه مردی در یکی از ایستگاه های شهر پرث استرالیا قصد سوار شدن به یک واگن قطار را داشت که ناگهان پایش لیز خورد و در شکافی حدود 5 سانتی متری که سکو را از قطار جدا می کرد، گیر افتاد.

تصاویر باورنکردنی این حادثه که از سوی دوربین های امنیتی ایستگاه ثبت شده اند به فاصله چند ساعت در سراسر جهان منتشر شدند.

در پی این حادثه ، کارکنان ایستگاه از مسافران داخل واگن ها خواستند که همگی در سمت مخالف واگن ها جمع شده تا به این ترتیب سنگینی وزن آنها موجب انحراف اندک واگن و خلاصی پای مرد شود اما این کار بی نتیجه بود.

کارکنان سپس از مسافران خواستند که همگی از قطار پیاده شده و در طول واگن ها ایستاده و آنها را هل دهند تا قطار کمی بلند شده و مرد نجات یابد.

مسافران همگی مانند یک تن واحد همه زور خود را به کار برده و سرانجام موفق شدند غول آهنی را اندکی کج کنند. امدادگران بلافاصله پای مرد را از شکاف باریک درآوردند.

کلر کرول سخنگوی راه آهن گفت: این یک نمونه واضح از همکاری جمعی بود.

مسافر بد اقبال پس از حدود 10 دقیقه عذاب سرانجام با کمک مردم نجات یافت و امدادگران او را در محل مداوا کردند. مرد توانست سرپا ایستاده و به سفرش ادامه دهد.

فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها