سرلشکر جعفری در پیامی به مجمع عالی بسیج پیشکسوتان:

سال‌های تعیین‌کننده‌ در پیش است

فرمانده کل سپاه در اجلاسیه سراسری شجره طیبه صالحین گفت: بسیج جهان اسلام با مدل انقلاب اسلامی در جهان شکل گرفته و این رویایی است که به حقیقت پیوسته است.
کد خبر: ۷۰۲۶۸۹
بسیج جهان اسلام با مدل انقلاب اسلامی شکل گرفته است

به گزارش سپاه نیوز؛ سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین اجلاسیه سراسری شجره طیبه صالحین که با حضور جمعی از علما، روحانیون، ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان ها به عنوان اساتید شجره طیبه صالحین بسیج برگزار شد گفت: روحانیت برای ارائه سبک زندگی انقلاب اسلامی باید تن به آب و آتش بزند.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: مجاهدت برای تشکیل بسیج جهان اسلام با الگوی انقلاب اسلامی نیازمند حضور و تلاش بی شائبه روحانیت برای استقرار و تعمیق معنویت در بین آحاد جوامع اسلامی و بشریت است.

وی درخصوص نقش سپاه در این زمینه تصریح کرد: سپاه به عنوان اصلی ترین پاسدار انقلاب و دستاوردهای آن برای تحقق این رسالت خطیر با همه توان در این عرصه وارد شده و زمینه را برای اجرای نظام تربیتی صالحین به عنوان اصلی ترین ماموریت فراهم آورده است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به تقسیم بندی مقام معظم رهبری از مراحل انقلاب اسلامی اظهار داشت: شجره طیبه صالحین به عنوان محوری ترین فعالیت بسیج، زیرساخت تربیتی انسان ها برای عبور از مرحله سوم انقلاب اسلامی یعنی" اسلامی کردن دستگاه های نظام و انقلاب اسلامی" می​باشد که این مهم بدون حمایت روحانیت انقلابی ابتر خواهد ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها