نامه ای که گویا هرگز به مقصد نرسید

پشت پرده انتشار نامه آیت الله مهدوی کنی به ولایتی

فضل‌الله صفی که پیش از این ریاست تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی‌کنی را برعهده داشت اعلام کرد که علی‌اکبر ولایتی به جای وی، رئیس تیم پزشکی رئیس مجلس خبرگان شده است.
کد خبر: ۷۰۲۱۷۳

صفی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان این‌که علت تغییر رئیس تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی‌کنی، مباحث تخصصی نبوده است، از ارائه توضیحات بیشتر خودداری کرد. صفی در پایان از شرایط جسمی رئیس مجلس خبرگان رهبری ابراز رضایت کرد.

در همین حال خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه، علت این تغییر را تقویت کادر تخصصی و پزشکی آیت‌الله مهدوی‌کنی اعلام کرد و نوشت: تیم جدید پزشکی رئیس مجلس خبرگان رهبری به سرپرستی علی‌اکبر ولایتی، رئیس بیمارستان مسیح دانشوری درحال درمان و مداوای ایشان هستند. وی همچنین با اشاره به آخرین وضع جسمی آیت‌الله مهدوی‌کنی نیز گفت: شرایط تنفسی بهبود یافته است ولی در وضع مغزی وی تغییری ایجاد نشده و دیگر اعضای بدن رئیس مجلس خبرگان نیز در شرایط خوب است.

بر پایه این گزارش یک منبع آگاه دیگر در پاسخ به این پرسش که با توجه به اعزام تیم پزشکی از بیمارستان مسیح دانشوری به سرپرستی دکتر ولایتی به بیمارستان بهمن جهت مداوای آیت‌الله مهدوی‌کنی آیا در روند بهبود ایشان تغییری ایجاد شده یا خیر؟ گفت:‌ بله کلا روند روبه بهبودی است.

وی همچنین تصریح کرد: منتها بازگشت سلول‌های مغزی خیلی کند است در حالی که دستگاه‌های داخلی بدن مثل قلب و ریه و کلیه و کبد و... خیلی سریع ظرف چند هفته بازسازی شدند و بحمدلله خوب کار می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها