کارگر افغان که با قتل زن میانسال جسد او را در طبقه دوم یک ساختمان نیمه‌کاره دفن کرده بود، هنگام فرار از کشور در نقطه صفر مرزی دستگیر شد.
کد خبر: ۷۰۲۱۵۹
دستگیری عامل قتل زن میانسال در نقطه صفر مرزی

به گزارش پلیس آگاهی تهران، نهم مرداد و از طریق تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مأموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در محل ساخت و ساز یک ساختمان در منطقه تهرانپارس حضور یافتند.

در این محل فردی با معرفی خود به عنوان پیمانکار ساختمانی به مأموران گفت: از طریق کارگران ساختمان متوجه شدم نگهبان ساختمان به نام نجیب که تابعیت افغان دارد، مرتکب جنایت شده و اکنون نیز متواری است.

پیمانکار ساختمان اضافه کرد: نجیب به عنوان کارگر و نگهبان ساختمان، نزد من مشغول به کار بود تا این که متوجه غیبت او در چند روز گذشته بدون دریافت حقوقش شدم. تعدادی از کارگران در صحبت‌های ضد و نقیض خود عنوان کردند، او مرتکب قتل شده و به همین علت فرار کرده است، من نیز با 110 تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع دادم.

کشف جسد

با اظهارات پیمانکار ساختمان، مأموران با جستجوی ساختمان در حال ساخت به آثار تخریب در کف یکی از اتاق‌ها در طبقه دوم ساختمان مشکوک شده و این محل را بازرسی کردند.

با بررسی دقیق، مأموران موفق به کشف جسد زن میانسال شده و موضوع به پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی اعلام شد.

با تشکیل پرونده با موضوع قتل عمد و دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، پرونده برای دستگیری متهم در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با شروع تحقیق از کارگران ساختمان، کارآگاهان اطلاع یافتند متهم به سمت مرزهای شرقی کشور فرار کرده و قصد دارد از طریق خراسان رضوی کشور را ترک کند.

با به دست آمدن این سرنخ، هماهنگی‌های لازم انجام و مشخصات دقیق متهم در اختیار پلیس آگاهی استان خراسان رضوی قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی این استان نیز، متهم را در نقطه صفر مرزی و پیش از خروج از کشور دستگیر کردند.

متهم پس از دستگیری، به ارتکاب جنایت اعتراف و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، خاطرنشان کرد: با انتقال جسد به پزشکی قانونی، اقدامات پلیسی برای شناسایی هویت مقتول در دستور کار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در ارتباط با انگیزه متهم از این جنایت گزارشی منتشر نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
دروازه ای
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
۰
۰
چرا صورتش را شطرنجی كردید میترسید به حامد كرزی بر بخورد از غزه درس عبرت بگیرید این همان اتشی است كه گذشتگان انها با بی توجهی اسراییل راه دادند وحال چوبش را می خورند ....
ایرانی خسته از حضور افغانیها
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
۰
۰
در همه جای دنیا شرط تحصیلات و تطابق فرهنگی و سرمایه و تخصص و ... را برای ورود خارجی ها به كشورشون در نظر میگیرند چون میدونن ورود عده ای بی سواد چه عواقب وحشتناكی برای كشورشون داره حالا كار ما شده اجازه ورود به افرادی كه خطرناك بودنشون برای همه ایرانیها اثبات شده قتل و تجاوز و سرقت و قاچاق مواد مخدر و جعل اسناد دولتی(مثل شناسنامه و ...) اكثرا سوغاتی افاغنه برای مردم ایران كه حاكی از عدم توانایی افاغنه در ادغام در جامعه ایرانیان داره و هیچ آموزشی برای تطابق فرهنگی انجام نمیشه مگه غیر از اینه كه وظیفه دولت حمایت از امنیت شهروندانشه آیا واقعا هنوز ثابت نشده كه برخی افغانیها چه قدر برای امنیت مردم ایران خطرناكند؟ افغانیها به جای گله كردن از اینكه چرا ایرانیها قبولشون نمیكنن بهتره به عملكردشون در گذشته فكر كنند.
شاهین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
۰
۰
كی قراره افغانیها از ایران برن بیرون بابا این خواسته مردم ایران ، این رو چه طوری باید گفت؟

نیازمندی ها