مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: نام باشگاه صبای قم به درخواست و احترام ‌هواداران تغییر نمی‌کند.
کد خبر: ۷۰۱۹۱۵
صبا، صبا ماند

به گزارش جام جم ورزشی به نقل از روابط عمومی و امور رسانه باشگاه صبای قم، عباس جهان‌بینی درباره عدم تغییر نام باشگاه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بعد از تغییر و تحولاتی که در باشگاه صبا ایجاد شد یکی از مصوبات هیئت مدیره این بود که نام صبا برای فصل چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تغییر کند.

وی ادامه داد: برای این منظور از طریق نظرسنجی از مردم قم، هواداران و طرفداران تیم صبا خواستیم نام‌هایی که در شان جایگاه صبا و موقعیت فرهنگی و مذهبی استان قم هستند را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این باشگاه و اداره کل ورزش و جوانان ارسال کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم تصریح کرد: این نظر سنجی از اردیبهشت ماه به مدت نزدیک به دو ماه صورت گرفت و بعد از جمع‌آوری آراء و نظرات مردم و مخاطبین متوجه شدیم که جمعیت کثیری از شرکت کنندگان در این نظر سنجی معتقدند که نام صبا بیش از نام و عنوان دیگری برازنده این باشگاه است و به همین دلیل به احترام درخواست هواداران، نام صبای قم تغییر نخواهد کرد.

وی در پایان یاد آور شد‌: مشارکت حداکثری مردم قم و هموطنان عزیز در این نظر سنجی نشان داد که میزان علاقمندی به تیم صبا و پیگیری اخبار و اطلاعات این تیم بسیار بالا است و باید تلاش کنیم که صبا در حد انتظار مردم عملکردی خوب و موفقیت‌آمیز داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها