حسین زند باف، اسماعیل عباسی، محمدعلی طالبی، حمید شریفی، احمد ناطقی داوری آثار رسیده در بخش مسابقه مواد تبلیغی را بر عهده خواهند داشت.
کد خبر: ۷۰۱۲۶۲
اسامی داوران بخش مواد تبلیغی جشنواره فیلم کودک اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از بنیاد سینمایی فارابی، آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در سه بخش پوستر و گرافیک محیطی، عکس و آنونس و تیزر از سوی داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و به نفر اول هر بخش پروانه زرین جشنواره به همراه جوایز نقدی و به نفر دوم و سوم هر بخش نیز لوح افتخار به همراه جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان مهرماه امسال در اصفهان برگزار می شود.

حسین زندباف (کارگردان، تهیه کننده و تدوین گر) متولد 1325 ساری است. وی فعالیت در سینما را سال 1350 با دستیاری کارگردان در فیلم ˈعزیز قرقیˈ به کارگردانی جواد طاهری آغاز کرد.

اسماعیل عباسی (عکاس، مترجم و نویسنده، مدرس دانشگاه) متولد 1326 تبریز و دانش آموختة رشتة حقوق و علوم سیاسی از دانشگاه تهران است.

وی فعالیت خود را با عنوان ویراستار و گرافیست سال 1350 در انتشارات بابک آغاز کرد از مهمترین فعالیت های وی می توان به عکاس و گزارشگر فصلنامه «Newsletter» خبرنامه یونسکو، ژاپن - گرافیست، عکاس و خبرنگار ویژه ماهنامه دانشمند عکاس و بنیانگذار و دبیری دوره های اول تا «چهارم جشنواره عکس کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» اشاره کرد.

محمدعلی طالبی در سال 1337 در تهران متولد شده و دانش آموختهٔ سینما از دانشکده هنرهای دراماتیک دانشگاه تهران است. فعالیت هنری را از سال 1356 به عنوان دستیاری کارگردان در تلویزیون و کارگردانی فیلم های مستند آغاز کرده است.

فیلم های او در جشنواره های جهانی چون برلین، کن جونیور، شیکاگو، سان دنس، نیویورک. مونترال، تورنتو، توکیو، سیدنی، یونان، آمستردام و لندن و... حضورداشته اند.

احمد ناطقی (عکاس) در سال 1337 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشته کارگردانی است.

او عکاسی را از دهه 50 آغاز و در سال های 1357 تا 1361 در دوران انقلاب اسلامی ایران و جنگ ایران و عراق به صورت آماتور از تظاهرات و وقایع آن دوران عکاسی کرد.

سید حمید شریفی آل هاشم (گرافیست) متولد 1342ـ تهران و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد گرافیک، دانشگاه تربیت مدرس و کارشناسی نقاشی، دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

وی از سال 1372 فعالیت خود را با سمت معاون امور هنری در دفتر انتشارات کمک آموزشی آغاز کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها