جسد 147 شهید روز گذشته از زیر آوار خانه‌های ویران شده در نوار غزه بیرون کشیده شد و بدین ترتیب آمار تجاوزهای وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 1053 شهید و حدود 8000 زخمی رسید.
کد خبر: ۷۰۰۰۷۳
شمار شهدای غزه به 1053 نفر رسید

در همین حال ساکنان غزه می‌گویند در پی حملات هوایی و توپخانه‌ای این رژیم تخریب‌های بسیاری در باریکه غزه حاصل شده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در واکنش به تجاوزهای رژیم صهیونیستی، شهرهای اراضی اشغالی را با موشک هدف قرار دادند.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، کادرهای امدادرسانی تا شنبه شب در جریان آتش‌بس 12 ساعته جسد 147 شهید را از زیر آوارها در مناطق مختلف نوار غزه بیرون کشیدند. تنها در بیت حانون جسد بیش از 30 شهید پیدا شد که از جمله آن‌ها نیروی امدادرسانی بود که توپخانه‌های رژیم صهیونیستی وی را هدف قرار داده بودند.

جسدهای شهدای دیگر نیز در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه و در مناطق شرقی غزه از جمله منطقه الشجاعیه پیدا شد.

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو تن دیگر از نظامیانش که در نوار غزه زخمی شده بودند، جان خود را از دست دادند.

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز عربی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک سرباز دیگر اسرائیلی شب گذشته در پی اصابت یک خمپاره به نزدیکی غزه کشته شد.

پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که دو تن از سربازانش که در هفته جاری در نوار غزه زخمی شده بودند، جان خود را از دست دادند و به این ترتیب تعداد نظامیان اسرائیلی که از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه کشته شده‌اند، به 43 تن رسید. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها