یک افسر عراقی اسیر زیر تهدید سلاح تا آخر هم حاضر نشد به جلادان خود زنده باد داعش بگوید. تروریست های تکفیری داعش به زور سلاح و تهدید می خواهند از نظامیان و غیرنظامیان عراقی به شکلی بیعت بگیرند، هر چند که لحظاتی بعد آنها را به قتل می رسانند.
کد خبر: ۶۹۹۴۰۸
افسرعراقی تا دم مرگ "زنده باد" داعش نگفت + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وارلیک، تروریست های تکفیری داعش 5 نفر عراقی را در استان نینوا به اسارت گرفته اند. دستکم دو نفر از اسرا نظامی و ظاهرا سه نفر دیگر غیر نظامی هستند. یکی از تروریست های داعش سلاحش را به سوی آنها گرفته و می گوید : دولت الاسلامیه ( دولت اسلامی عراق و شام). آنها باید در پاسخ بگویند: باقیه ( پا برجا باد).

یک افسر عراقی در پاسخ هیچ نمی گوید. تروریست موهای سر او را گرفته و می خواهد که او به زور به نفع داعش شعار دهد. افسر عراقی که مانند دیگر اسرا روی زمین دستبند به دست نشسته است ، باز هم سکوت اختیار می کند.

تروریست به سراغ دو نفر دیگر رفته و از آنها می خواهد که دولت رسمی نوری المالکی نخست وزیر عراق را دشنام دهند.

او دوباره به سراغ افسر عراقی می آید. او را به زمین انداخته و لوله سلاحش را روی گلوی افسر می گذارد. افسر حاضر نیست عزتش را زیر پا بگذارد و باز هم سکوت اختیار می کند. تروریست تکفیری افسر عراقی را با دستان بسته و در حالی که روی زمین نشسته است به قتل می رساند.

البته چهار نفر دیگر هم ساعتی بعد کشته خواهند شد اما فقط قتل افسر عراقی به عنوان درس عبرتی از سوی این جلادان تکفیری منتشر می شود.

فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حیدری
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
۰
۰
كسی نیست به این دیو صفتان داعش بگوید در اسلام اسیر را نمی كشند ملعون ظالم

نیازمندی ها