عضو شورای شهر تهران با تاکید براین‌که باید برای ساماندهی پارک حاشیه‌ای به جای استفاده از نیروی انسانی به سمت استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا حرکت کنیم، تصریح کرد: قطعا شورای شهر به موضوع عقب‌نشینی شهرداری از اجرای طرح پارکومتر ورود پیدا خواهد کرد و در این زمینه به شهرداری تهران تذکر خواهد داد.
کد خبر: ۶۹۹۰۰۶

محمد حقانی در گفت‌و‌گو با ایلنا، با ابراز تعجب از عقبگرد شهرداری تهران برای استفاده از تکنولوزی پارکومتر و استفاده وسیع‌تر از پارکبان‌ها گفت: دریافت پول از مردم از سوی پارکبان‌ها اصلا حساب و کتاب ندارد.وی با اشاره به دریافت بی‌ضابطه پول از شهروندان از سوی پارکبان‌ها افزود: قیمت‌ها در این زمینه در شورای شهر تهران مصوب شده است، اما مهم‌تر از آن اجرای این مصوبه است که به آن عمل نمی‌شود.وی با اشاره به سابقه فعالیت پارکومترها در حاشیه خیابان‌های پایتخت توضیح داد: پارکومترها بهترین ابزار برای ساماندهی پارک حاشیه‌ای هستند به طوری که پیش از این هر فردی با استفاده از پارکومتر براساس مدت زمانی که حاشیه خیابان پارک می‌کرد مبلغ لازم را پرداخت می‌کرد و پلیس هم بموقع کنترل‌های لازم را انجام می‌داد.

حقانی با طرح این پرسش که چرا باید به جای استفاده از پارکومتر از پارکبان استفاده شود؟ تصریح کرد: این شیوه را قبول ندارم و باید از دستگاه‌های الکترونیکی و پارکومتر استفاده کنیم تا شاهد تخلفات پارکبان‌ها نیز نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها