کشتی‌گیران طلبکار زیر یک خم باشگاه پرسپولیس را گرفته‌اند

محمدی: کارت سوخت پیشکش، طلبمان را بدهید

وعده پاداش یک میلیاردی داده بود و شارژ یک‌ساله کارت سوخت، حالا رویانیان با همه وعده‌های عمل نکرده‌اش در پرسپولیس نیست و کشتی‌گیران نه برای آن دو وعده عجیب که برای طلبشان زیر یک خم باشگاه را گرفته‌اند.
کد خبر: ۶۹۸۹۷۶

از جمله طلب‌های به‌جامانده از زمان محمد رویانیان، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس مربوط به طلب سال 91 کشتی‌گیران است؛ تیمی که تحت هدایت غلامرضا محمدی و با عنوان پرسپولیس جویبار در لیگ برتر حاضر شد و جام نایب قهرمانی آن رقابت‌ها را به رویانیان تقدیم کرد، اما برای دریافت حق و حقوق توافقی، هنوز به این در و آن در می‌زنند. رویانیان که در زمان مدیریتش در باشگاه پرسپولیس به ریخت و پاش بی‌حساب و کتاب متهم می‌شد، حالا در شرایطی در باشگاه پرسپولیس نیست که ابتدای صف طلبکاران زمان مدیریت او، کشتی‌گیران قرار دارند. آن هم در شرایطی که فعل و انفعال مدیریتی انجام شده و اسپانسر، هیات مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه پس از برعهده گرفتن مسئولیت سکانداری سرخ‌ها بارها عنوان کردند که زیر بار طلب‌های سابق باشگاه نخواهند رفت.

باشگاه پرسپولیس که گفته می‌شود به دلیل خلف وعده اسپانسر از تامین هزینه‌‌های جاری از جمله جذب و حفظ بازیکنان مدنظر علی دایی ناتوان ماند، حالا با حکم قضایی پلمب و مصادره اموال باشگاه مواجه شده است و معلوم نیست عاقبت این ماجرا چه خواهد شد.

در این باره در روزهای گذشته سالارکیا، مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس و علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه سعی داشته‌اند این موضوع را ختم به خیر کنند، اما کشتی‌گیران خیال کوتاه آمدن نداشته و زیر یک خم باشگاه را گرفته‌اند به این امید که پولشان زنده شود.غلامرضا محمدی، سرمربی وقت تیم پرسپولیس جویبار دیروز در این باره به جام‌جم گفت: ما هم ورزشکاریم و مثل همه ورزشکاران دوست نداریم دو سرمایه بزرگ ورزش یعنی استقلال و پرسپولیس وارد حاشیه شوند و آسیب ببینند، اما 18 ماه صبر کردیم و دستمان به جایی بند نشد.مجبور شدیم دست به دامن قانون و مراجع قضایی شویم، شاید هواداران پرسپولیس بگویند چرا این کار را کردید؟ ای کاش آنها پیامک‌هایی را که کشتی‌گیران طلبکار به من می‌فرستند یک بار بخوانند، آن‌وقت به من حق می‌دهند.

محمدی گفت: در باشگاهی که در 18 ماه گذشته میلیاردها تومان خرج شده است چرا باید طلب دو میلیونی یک کشتی‌گیر پرداخت نشود؟ مجموع طلب 21 کشتی‌گیر و مربی از باشگاه پرسپولیس 700 میلیون تومان بود (از دو تا 50 میلیون تومان) پس از صحبت‌هایی که با باشگاه کردیم حتی صد میلیون تومان نیز به آنها تخفیف دادیم، اما باز هم خبری از پول نشد آن هم در حالی که قول داده‌اند این مبلغ را تا دهم تیر به ما پرداخت کنند.

او با اشاره به صحبت‌هایی که با پرسپولیسی‌ها داشته است، گفت: در این مدت بارها صحبت کردیم و وعده و وعید شنیدیم، اما رحیمی مدیرعامل باشگاه امروز و فردا می‌کند، به هر حال ما تا روز شنبه بیشتر صبر نمی‌کنیم و قصد داریم شنبه هم مقابل باشگاه پرسپولیس حاضر شده و مقدمات اجرای حکم قضایی یعنی پلمب باشگاه را فراهم کنیم و هم به وزارت ورزش برویم به هر حال نماینده تام‌الاختیار وزیر در امور باشگاه امیررضا خادم است و او هم باید پاسخگوی این وضع باشد.

غلامرضا محمدی با اشاره به این موضوع که آنها دیگر امیدی به گرفتن پاداش‌های وعده داده شده ندارند، افزود: پاداش پیشکش آنها، طلبمان را بگیریم، کلی هنر کرده‌ایم. ما در حالی با این وضع مواجه شده‌ایم که پیش از نیمه نهایی لیگ برتر محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه در رختکن تیم حاضر شد و به همه گفت اگر فینالیست شوید کارت سوخت همه شما را شارژ کرده و به هر کدامتان 50 میلیون تومان پاداش می‌دهم، همه شاهد این وعده بودند، اما چه شد؟ ما فینالیست شدیم و نه‌تنها پاداش نگرفتیم که 18 ماه گذشته طلب قانونی‌مان را نیز نگرفته‌ایم.محمدی گفت: به هر حال ما حسن‌نیت خود را به باشگاه پرسپولیس در این چند وقت بخوبی نشان داده‌ایم و این را رحیمی، مدیرعامل باشگاه بیشتر و بهتر از هر کس دیگری می‌داند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها