شمار شهدای غزه به نزدیک 700 نفر رسید

هلاکت 3 صهیونیست دیگر در کمین مقاومت

نیروهای نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین موفق شدند سه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در یک کمین در شرق غزه از پای در آورند تا شمار سربازان و افسران به هلاکت رسیده این رژیم در جریان تهاجم به نوار غزه به 29 نفر برسد.
کد خبر: ۶۹۸۸۹۳
هلاکت 3 صهیونیست دیگر در کمین مقاومت

شبکه خبری المنار اعلام کرد که نیروهای گروهان های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین امروز موفق شدند در خزاعه در شرق غزه سه نظامی را از پای در آورند.

گروهان های قدس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که موفق شده است این سه نظامی را در یک کمین برای نظامیان صهیونیست در منطقه خزاعه که در شرق خان‌یونس در غزه واقع شده است، از پای در آورد.

پیش از این رژیم صهیونیستی در خزاعه مرتکب جنایات جدیدی شد و ده‌ها فلسطینی را در حمله به این منطقه قتل‌عام کرد.

نزدیک به 700 شهید و 5000 مجروح

از سوی دیگر، تعداد شهدای جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه در هفدهمین روز پایمردی این بخش تحت محاصره به 678 و آمار زخمی ها به 4 هزار و 250 نفر رسید.

به گزارش جام جم آنلاین شبکه فلسطین الیوم با اعلام این خبر افزود: تعداد زیادی از شهدای فلسطینی را زنان، کودکان و سالخوردگان تشکیل می دهند.

در جدیدترین جنایت صهیونیست ها، سه فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خیابان المنشیه بیت لاهیا واقع در شمال غزه به شهادت رسیدند.

یک شهروند فلسطینی که در حمله هوایی صهیونیست ها به منطقه الشجاعیه زخمی شده بود گفت صهیونیست ها حتی کادر پزشکی و آمبولانس را هدف قرار می دهند.

این مجروح فلسطینی در بیمارستان الشفا در غزه به خبرنگار الاقصی گفت من بر اثر حمله موشکی صهیونیست ها به منطقه بیت حانون از ناحیه پا به شدت زخمی شدم. صهیونیستها حتی به آمبولانس ها هم رحم نمی کنند و کادر پزشکی را نیز هدف قرار می دهند. برادر کوچک و مادرم نیز هدف قرار گرفتند.همچنین جنگنده های رژیم صهیونیستی ساختمان بانک ملی اسلامی و پست را در رفح هدف قرار دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها