علما و مراجع عظام تقلید در پیام های جداگانه مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس فراخواندند.
کد خبر: ۶۹۸۸۱۷
دعوت مراجع تقلید برای حضور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش واحد مرکزی خبر، آیت الله مکارم شیرازی در پیامش آورده است: روز قدس روز خروش همه مسلمانان علیه رژیم غاصب است که امسال نقاب از چهره وحشیانه خود برداشته و در غزه صدها نفر را شهید و هزاران نفر را مجروح کرده است.

وی افزود: امروز حامیان رژیم صهیونیستی و اسرائیل از هر زمانی رسواتر شده اند و مسلمانان باید از این فرصت استفاده کنند و دست به دست هم دهند و اگر برخی دولت های اسلامی کوتاهی می کنند، ملت های مسلمان به خروش آیند و بتوانند ان شاء الله این رژیم را درتمام دنیا منفور و حامیانشان را رسوا کنند.

آیت الله نوری همدانی هم در پیامش آورده است به مردم مظلوم فلسطین و غزه می گوییم شما تنها نیستید و دل های همه مسلمانان و آزادیخواهان با شماست و از شما حمایت خواهند کرد.

پیام ما در روز قدس که روز اسلام است به استکبار جهانی و دولت هایی که با آنها همراه و همصدا هستند بعد از محکوم کردن جنایاتشان این است که روزگار دروغ ، فریب و تزویر به پایان رسیده و عدالت و آزادی خواهی در جهان استقرار پیدا خواهد کرد.

آیت الله علوی گرگانی هم در بخشی از پیامش آورده است.. امت بزرگ اسلام ، آزادگان جهان ، ای آنانکه قلبشان برای آزادی ، عدالت وامنیت می تپد هنگام فریاد فرا رسیده ، روز قدس روز فریاد بر سرظالمان و ستمگران ، روز اسلام ، روز تلاش برای آزادی مردم مظلوم و رنجدیده فلسطین ، روز غرش علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است.

آیت الله جوادی آملی نیز گفت: همه مسئولان و ملت ایران در داخل و خارج باید در روز قدس در حمایت از فلسطین در راهپیمایی شرکت کند.

وی افزود: حال انتفاضه و راهپیمایی کمترین کار است که باید انجام دهیم.

آیت الله سبحانی ، هم مسلمانان را به شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله قدس دعوت کرد.

این مرجع تقلید شیعیان گفت: مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان ، محل معراج رفتن پیامبر اسلام (ص) برای مسلمانان اهمیت فراوانی دارد و این مقام باید در اختیار مسلمانان باشد.

آیت الله سبحانی افزود: عده ای نژادپرست از شرق و غرب آمدند و بر این مکان مقدس مسلط شدند لذا مسلمانان باید با چنگ و دندان قدس را باز پس گیرند.

وی گفت: در روز جهانی قدس که به فرمان امام خمینی (ره) اعلام شده است باید لبیک بگوییم ، علیه رژیم صهیونیستی شعار دهیم و حق مسلمانان را بازپس بگیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها