سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: در مذاکرات هسته ای ، ایران به تعهداتش بر اساس طرح اقدام مشترک عمل کرده اما هنوز شکاف های خیلی بزرگی باقی مانده است.
کد خبر: ۶۹۸۷۵۳
ایران به تعهداتش عمل کرده اما شکافهای بزرگی باقی است

به گزارش واحد مرکزی خبر ، ماری هارف گفت: در مذاکرات پیشرفت هایی داشته ایم اما این اختلافات سبب شد که بگوئیم به زمان بیشتری برای مذاکرات نیاز داریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا گفت: ایران به عنوان بخشی از تمدید زمان مذاکرات متعهد شده است بیست و پنج کیلوگرم از اکسید اورانیوم غنی شده خود را به صفحه های سوخت تبدیل کند و ما هم در ازای آن بخشی از دارایی های مسدود شده ایران را آزاد می کنیم و چیزی به آن اضافه نخواهیم کرد.

وی همچنین به آنچه که نگرانی های آژانس درباره برنامه هسته ای ایران خواند اشاره کرد و گفت: ایران باید تعامل بیشتری با آژانس داشته باشد.

ماری هارف درباره زمان از سرگیری مذاکرات اتمی ایران گفت:به نظرم چهار ماه آینده ترکیبی از مذاکرات بین پنج به علاوه یک و اتحادیه اروپا با ایرانی ها خواهد بود ، ما مذاکراتی دو جانبه و مستقیم با ایرانی ها خواهیم داشت ، کارشناسان هم مذاکراتی با هم خواهند داشت و به نظرم شما در چهار ماه آینده شاهد ترکیبی از این مذاکرات خواهید بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها