هیچ وقت با هم نساختند اما بر خلاف آنچه که گفته می شود هرگز با هم دشمن نبودند. علی های فوتبال ایران فقط اخلاقشان با هم جور نبود.
کد خبر: ۶۹۸۲۶۶
همه لحظاتی که دایی و کریمی در کنار هم بودند+تصاویر

به گزارش خبرنگار جام جم ورزشی؛ دو علی فوتبال ایران هر دو حساب خود را از تمام بازیکنان دیگر جدا کردند، از بس که افتخار آفرینی کردند و از بس که موفقیت های جدید به فوتبال ایران آوردند. یکی گلزن بود و آن یکی تکنیکی. هر دو در بایرن مونیخ بازی کردند، هر دو مرد سال فوتبال آسیا شدند، هر دو در کنار یکدیگر برترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران هستند و البته هر دو پوست کره جنوبی را در جام ملت های آسیا کندند! از سویی دیگر هر دو سردمدار کمک به نیازمندان و ایتام در ورزش ایران هستند.

افتخارات هیچ بازیکنی در فوتبال ایران به پای افتخارات این دو نمی رسد هر چند دایی نسبت به کریمی افتخارات بیشتری دارد اما با این حال این دو اشتراکات فراوانی دارند. با تمام این اوصاف حتی اشتراکات فراوان هم باعث نشد این دو رابطه ای صمیمانه با یکدیگر داشته باشند. در تمام سال های اخیر شاهد دعواهای بزرگ و کوچک این دو علی با هم بودیم.

شاید اگر این دو کمی با هم مهربان تر بودند و کمی در مقابل یکدیگر کوتاه می آمدند اکنون سرنوشت فوتبال ایران به گونه ای دیگر رقم خورده بود، سرنوشتی که به حضور در جام های جهانی 2002 و 2010 مربوط می شد. اما هرگز علی ها با هم کنار نیامدند و البته این موضوع دلیل بر دشمن بودن این دو با یکدیگر نیست. چه بسا که آنها از یکدیگر تعریف کرده باشند. اصلا خاطرات این دو با یکدیگر فقط مربوط به خاطرات بد نیست. آنها خاطرات شیرین و زیادی با یکدیگر دارند که صعود به جام جهانی 2006 و یا قهرمانی در بازی های آسیایی 98 بخشی از آن است.

دو علی بزرگ فوتبال ایران را در سال های اخیر کمتر در کنار یکدیگر دیده ایم و به همین دلیل این تصاویر می تواند بسیار جالب باشد:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها