برخی از چهره های شاخص فوتبال ایران نسبت به خداحافظی علی کریمی از فوتبال واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۶۹۷۵۵۹
واکنش اهالی فوتبال به خداحافظی علی کریمی

به گزارش جام جم ورزشی ؛ علی پروین در اینباره گفت: پروین در پایان در پاسخ به این سؤال که خاطره شیرینت از علی کریمی چیست،‌گفت:‌دریبل‌های کریمی و اسیر کردن بازیکنان مخصوصاً عرب‌ها که چند تا را با خود می‌پیچاند و آنها را گیج می‌کرد خیلی لذت‌بخش بود به همین دلیل چند سالی بود که عرب‌ها چهارنفری هم حریف کریمی نبودند و واقعاً‌ قبول داشتند که او یک جادوگر است.
درست است دوران فوتبال کریمی امروز با خداحافظی‌اش تمام شد اما امثال کریمی همیشه در خاطرات مردم می‌مانند و این موضوع استقلال و پرسپولیسی ندارد. خبر تلخی برایم بود اما باز هم می‌گویم علی جان تو بهترین تصمیم را گرفتی علی‌رغم اینکه باز هم می‌توانستی با همین شرایط برای هر تیمی مؤثر و تأثیرگذار باشی.

حمید استیلی در خصوص تصمیم علی کریمی برای خداحافظی از دنیای فوتبال، اظهار داشت: وقتی خبر خداحافظی علی کریمی را شنیدم شوکه شدم چون ما همچنان منتظر پیوستن عجوبه فوتبال ایران به تیم راه آهن بوده و هستیم.

مهدی رحمتی هم گفت: علی کریمی ستاره فوتبال ایران بود و شاید در خیلی از مواقع به حق خود نرسید اما محبوبیت او بین همه فوتبالدوستان زبانزد است؛ او یک اسطوره بود و هرگز از یادها نخواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها