هنوز ساعتی از اعلام خبر خداحافظی علی کریمی از فوتبال نمی گذرد اما شایعات و اخبار پیرامون این تصمیم دهان به دهان می چرخد.
کد خبر: ۶۹۷۵۲۴
دعوای طرفداران علی کریمی و علی دایی در شبکه های اجتماعی

به گزارش خبرنگار جام جم ورزشی؛ علی کریمی ساعتی پیش از فوتبال خداحافظی کرد. او در بخشی از نامه خداحافظی خود نوشته است: « هرگز تن به بازی خداحافظی که بوی ریا دارد، نمی‌دهم». از این جمله علی کریمی می توان معانی مختلفی برداشت کرد.

صرف نظر از معانی این جمله هم اکنون شایعه ای در فضای مجازی به سرعت در حال پخش شدن است. بر اساس آنچه که در فضای مجازی دیده می شود رحیمی مدیر عامل پرسپولیس برای علی کریمی بازی خداحافظی با بایرن مونیخ در نظر گرفته است، شایعه ای بس احساسی و غیر قابل باور. آن هم در شرایطی که کریمی فقط یک ساعت است از فوتبال خداحافظی کرده و از سویی اظهار داشته در بازی های خداحافظی که بوی ریاکاری می دهد شرکت نمی کند! البته شاید اگر بازی خداحافظی مذکور بوی ریاکاری ندهد کریمی به آن تن دهد! به هر حال اگر قرار است پای بازی خداحافظی در میان باشد بایرن مونیخ بهترین گزینه است، باشگاهی که علی کریمی پس از علی دایی و وحید هاشمیان به عنوان سومین بازیکن ایرانی وارد آن شد.

موضوع دیگری که در فضای مجازی دیده می شود به هواداران افراطی علی کریمی مربوط می شود. هوادارانی که چندی پیش نیز علی دایی را تهدید کرده بودند که به دختر سه ساله اش آسیب می رسانند. آنها این بار نیز علی دایی را مقصر این اتفاق می دانند و حجم گسترده ای از توهین ها را نثار او کرده اند. البته از آن سو نیز هواداران علی دایی جنگ مجازی با هواداران علی کریمی را آغاز کرده اند و پاسخ این توهین ها را به شکلی بی ادبانه تر می دهند.

خلاصه در حالی که مدت زیادی از این خداحافظی نمی گذرد جنگی موهن بین هواداران علی دایی و علی کریمی در فضای مجازی شکل گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها