داعش 3 راننده تریلر را اعدام کرد +فیلم

تعدادی از اعضای گروه تروریستس تکفیری داعش در دوسوی یک بزرگراه در غرب عراق ایستاده اند. جاده به دلیل اینکه مردم می دانند این منطقه از سوی داعش اشغال شده است خالی از تردد است. اما رانندگان کامیون و تریلر ناگزیر به عبور هستند، شاید هم از وجود تروریست ها بی خبر باشند.
کد خبر: ۶۹۷۲۸۷
داعش 3 راننده تریلر را اعدام کرد +فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، تروریست ها به 3 تریلر عبوری دستور توقف می دهند. راننده ها ناچار به توقف هستند زیرا دهها تروریست با فاصله های چندین متری در حاشیه اتوبان استان الانبار در غرب عراق ایستاده و می توانند آنها را به رگبار ببندند. راننده ها با خیال آسوده پیاده می شوند و مدارک خود را به یکی از تروریست ها نشان می دهند.

آنها اگر می دانستند چه سرنوشت شومی در انتظارشان است مسلما توقف نمی کردند زیرا بازهم شانسی برای فرار از این مهلکه داشتند. اکنون ، بدون سلاح و بدون هیچ گناهی اسیر امیال جنایتکاران سادیکی هستند که فقط ریختن خون و تماشای آن خشنودشان می کند. تروریست به دلیل اینکه آنها مطابق روش آنها عبادت نمی کردند به 3 راننده دستور می دهد روی دو زانو و پشت به او بنشینند. تروریست های داعش وحشیانه این 3 مرد بیگناه را به رگبار بسته و می کشند.

گزارش: بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها