دبیر انجمن صنایع لبنی ایران گفت: با توجه به افزایش نرخ شیر خام، صنایع لبنی فقط مجوز 15 درصد افزایش قیمت محصولات خود را دارند و بیش از آن مجوز قانونی ندارد.
کد خبر: ۶۹۶۴۰۸

رضا باکری در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در ابتدای ماه مبارک رمضان بنا به درخواست صنایع لبنی، مجوز افزایش 15 درصدی محصولات لبنی صادر و اعمال شد، البته این در حالی است که برخی از صنایع به دلیل ماه مبارک رمضان افزایش نرخی در محصولات خود نداشته‌اند که این رشد پس از پایان ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

وی افزایش نرخ محصولات لبنی را تا سقف 15 درصد دانست و اظهار کرد: هر کارخانه‌ای دارای سبد متنوع کالایی است که این افزایش در برخی کالاها اعمال می‌شود و برخی از کالاها نیز افزایش قیمت نخواهد داشت. دبیر انجمن صنایع لبنی ایران تصریح کرد: در واقع کالاهایی که به حاشیه زیان برسد، اصلاح قیمت می‌شود و در این راستا صنایع می‌توانند تا پایان سال‌جاری این افزایش 15 درصدی را در کالاهای تولیدی خود اعمال کنند.باکری با بیان این‌که قرار بود برای پایان ماه مبارک رمضان نیز 15 درصد دیگر به نرخ محصولات لبنی اضافه شود، تاکید کرد: تاکنون هیچ مصوبه‌ای برای افزایش مجدد 15 درصدی محصولات لبنی برای پایان ماه رمضان از سوی کارگروه کنترل بازار دریافت نشده است، بنابراین افزایش مجدد نرخی در اوایل مردادماه امسال نخواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها